דיגיטל וטק

מסתמן: OpenAI וסמסונג עומדות לצאת בשת"פ ראשון - כל הפרטים

OpenAI, מעלה הילוך במים שבבי הבינה מלאכותית שלה וכעת מנכ"ל החברה סם אלטמן, נמצא החל מסוף השבוע בדרום קוריאה על מנת לבחון שותפות אפשריות למיזם ולפי שעה נראה כי השותפה הבולטת ביותר היא ענקית הטכנולוגיה סמסונג
עידו מור | 
OpenAI (צילום shutterstock)
חברת OpenAI, מתקדמת במיזם ייצור שבבי הבינה המלאכותית שלה ובמאמציה להיכנס לשוק שאנבידיה שולטת עליו. סם אלטמן, מנכ"ל החברה, נמצא בדרום קוריאה והוא מבצע סבב פגישות במסגרתו יפגוש נציגים מהחברות המובילות בתחום בדגש על סמסונג ו-SK Hynix.
אלטמן, נחת בסיאול ביום חמישי האחרון וצפוי להיות לו לוח זמנים עמוס במיוחד כשהשם הבולט ביותר לשיתוף הפעולה היא חברת סמסונג. במסגרת הפגישות עם נציגי סמסונג, אלטמן, יפגוש בכירים מחטיבות שונות של החברה. נתון שעלול להצביע על כך שאלטמן רואה בסמסונג שותפה מובילה למיזם הנוכחי.
על פי המצב בשוק נראה כי אלטמן שואף שהשבבים ש-OpenAI תפתח יתנו מענה למחסור הגדול שיש במעבדי ושבבי בינה מלאכותית. על מנת להצליח לפתח טכנולוגיה כזו חדשנית ומורכבת ובמקביל לעמוד בביקוש הגובר OpenAI, השכילה להבין שהיא לא תוכל להוציא את הפרויקט לפועל בכוחות עצמה, לכן השת"פ עם סמסונג נראה כמו מהלך מתבקש. כמו כן, רק השבוע דווח כי במקביל אלטמן, נמצא גם בסבב גיוסים ומקיים פגישות עם משקיעים על מנת לגייס מיליארדים למיזם הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה