דיגיטל וטק

סם אלטמן בשת"פ עם בכיר באפל: זה המוצר המהפכני שישיקו

דיווחים חדשים מעידים על פיתוח חדש שמלשב בין מנכ"ל OpenAI סם אלטמן ובכיר אפל לשעבר ג'וני אייב. השניים עומלים על פיתוח מוצרי חדשני אשר מיועד לסביבה הבייתית ומשלב בו מודלים של בינה מלאכותית
מערכת ice | 
סם אלטמן (צילום shutterstock)
פיתוח חדש שעלול למשוך תשומת לב משמעותי בקרב קהילת הטכנולוגיה, כשראש חטיבת העיצוב לשעבר של אפל, ג'וני אייב ומנכ"ל OpenAI, סם אלטמן, עתידים לשתף פעולה על מנת לפתח מוצר חדש ופורץ דרך אשר ישלב בו טכנולוגיית בינה מלאכותית.
אייב, זכור בתרומת שלו לעיצוב למוצרים אייקונים של אפל כמו: ה-iMac, האייפון והאייפד. בפרויקט הנוכחי הוא צפוי להוביל את היבט עיצוב החומרה של הפרויקט בעזרת החברה בבעלותו, LoveFrom. אלטמן, צפוי לתרום לבינה התוכנה הבסיסית עם חברתו OpenAI.
כל הפרטים אודות המוצר או קווי זמן ספציפיים נותרו טרם נחשפו, דיווחים מוקדמים מצביעים על כך שההתמקדות עשויה להיות במכשירים המופעלים על ידי בינה מלאכותית, עבור הסביבה הביתית.
המטרה של שיתוף הפעולה הזה היא לנצל את המומחיות של שני האנשים כדי ליצור חומרה שיכולה להשתלב בצורה חלקה עם חללי מגורים קיימים תוך מתן צורות חדשות של אינטראקציה עם המשתמש.
חשוב לציין כי הפרויקט נמצא כעת בשלביו הראשונים, וכל מסקנות לגבי השפעתו הפוטנציאלית או הצלחתו הסופית תהיה מוקדמת. ככל שהפיתוח מתקדם, אמורים להופיע פרטים נוספים, שיציירו תמונה ברורה יותר של המטרות הספציפיות של יוזמת החומרה של AI ושל היישומים החזויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה