דיגיטל וטק

תחנות הדלק תחת איום סייבר: ההאקרים מישראל משבשים את איראן

בקבוצת ההאקרים הדרור הטורף טענו: "הוצאנו משימוש את רוב משאבות הדלק ברחבי איראן". בהודעה שפרסמה קבוצת הפצחנים היא כתבה: ״חמינאי! למשחק באש יש מחיר. נגיב נגד הפרובוקציות המרושעות שלך באזור"
מערכת ice | 
האקרים מישראל משבשים את איראן (צילום shutterstock, freepik)
תשובה ציונית הולמת? קבוצת ההאקרים ״הדרור הטורף״, שביצעה בעבר מתקפות סייבר גדולות נגד יעדים איראניים של משמרות המהפכה, שיש מי שייחסו אותן לישראל, טוענת על פי דורון קדוש כי הם תקפו את מערכת אספקת הדלק הלאומית של איראן.
עוד טענו בקבוצת ההאקרים: "הוצאנו משימוש את רוב משאבות הדלק ברחבי איראן". בהודעה שפרסמה קבוצת הפצחנים היא כתבה: ״חמינאי! למשחק באש יש מחיר. נגיב נגד הפרובוקציות המרושעות שלך באזור".

עוד איימה הקבוצה על המשטר האיראני: "זו תגובה על התוקפנות של איראן ושלוחיה באזור. המתקפה הזו היא רק חלק קטן מאוד מהיכולות שלנו נגד הרוע של צירי הטרור שלכם באזור״.
גם לפני כשנה נרשמה מתקפת סייבר על מפעל הפלדה "חוזסטאן" ע"י קבוצת ההאקרים "הדרור הטורף" - מצביעה על כושר תקיפה עם תוצאות הרסניות, תוך תיעוד התוצאות ממצלמות הבקרה. בחירת המפעל גם היא אינה הייתה מקרית ומרמזת, דרך המיקום הגיאוגרפי, על היעד הבא: נמלי הסחר של איראן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה