דיגיטל וטק

אנבידיה מנפצת את התחזיות: הכנסות שיא של 18.12 מיליארד דולר

אנבידיה פרסמה  את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת הכספים 2023. ההכנסות הרבעוניות עמדו על נתון שיא של 18.12 מיליארד דולר, עלייה של 34% בהשוואה ל-לרבעון השני ו-206% משנה לשנה
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
אנבידיה פרסמה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת הכספים 2023. ההכנסות הרבעוניות עמדו על נתון שיא של 18.12 מיליארד דולר, עלייה של 34% בהשוואה לרבעון השני ו-206% משנה לשנה. למעשה, אנבידיה הכתה את התחזיות כאשר האנליסטים צפו הכנסות של 16.2 מיליארד דולר.
הכנסות תחום מרכזי הנתונים עמדו על נתון שיא של 14.51 מיליארד דולר ברבעון החולף, עלייה של 41% בהשוואה לרבעון הקודם ו-279% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות בתחום הגיימינג ברבעון החולף עמדו על 2.86 מיליארד דולר, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון הקודם ו-81% משנה לשנה.
צפי ההכנסות לרבעון הרביעי של השנה הפיסקלית 2024 (Q4FY24) עומד על 20 מיליארד דולר, פלוס-מינוס 2%. רווח חשבונאי (GAAP) למניה ברבעון היה 3.71 דולר, זינוק של למעלה מפי 12 בהשוואה לשנה שעברה, ועלייה של 50% בהשוואה לרבעון הקודם. רווח מתואם (Non-GAAP) למניה היה 4.02 דולר, עלייה של כמעט פי 6 בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ו-49% לעומת הרבעון הקודם.
מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, אמר: "הצמיחה החזקה שלנו משקפת מעבר רחב של התעשייה משימוש במחשוב כללי (General Purpose Computing) למחשוב מואץ (Accelerated Computing) ובינה מלאכותית יוצרת. חברות הזנק בתחום מודלי שפה גדולים, חברות אינטרנט צרכני וספקיות שירותי ענן היו הראשון לעבור, והגלים הבאים כבר מתחילים להיבנות".
ג'נסן הואנג המשיך: "חברות ענן לאומיות ובינלאומיות משקיעות בתשתיות ענן ל-AI על מנת לענות על הדרישות המקומיות, חברות תוכנה משלבות Copilots מבוססי AI בפלטפורמות שלהן, וארגונים יוצרים בינה מלאכותית מותאמת אישית על מנת לבצע אוטומציה בתעשיות הגדולות בעולם".
לסיום אמר כי "ה-GPUs, CPUs וטכנולוגיות התקשורת של אנבידיה, לצד NVIDIA AI Enterprise ושירותי ה-AI Foundry, מהווים כולם למנועי צמיחה הפועלים במלוא העוצמה. עידן הבינה המלאכותית היוצרת ממריא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה