דיגיטל וטק

אנבידיה הציגה את הפיתוחים החדשים שלה בכנס Microsoft Ignite

החברה הציגה את שירות NVIDIA AI Foundry על שירותי הענן של מיקרוסופט, Azure, שמטרתו להאיץ את הפיתוח, האימון וההטמעה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת
מערכת ice | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
אתמול בערב (רביעי) הציגה אנבידיה מספר הכרזות וטכנולוגיות בכנס Microsoft Ignite, שנפתח לפני זמן קצר בסיאטל. החברה הציגה את שירות NVIDIA AI Foundry על שירותי הענן של מיקרוסופט, Azure, שמטרתו להאיץ את הפיתוח, האימון וההטמעה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת. ראשונים לבצע שימוש בשירות יהיו Amdocs הישראלית, SAP SE וחברת Getty Images.
השירות מבוסס על שלושה היבטים עיקריים: מודלי בסיס (Foundation Models) – אוסף מודלי שפה גדולים (LLM) שאומנו על ידי אנבידיה,NVIDIA DGX Cloud  – פלטפורמת מחשוב העל בענן מבית אנבידיה לאימון מודלי בינה מלאכותית ו-NVIDIA NeMo – סביבת עבודה וסט כלים לפיתוח יישומי בינה מלאכותית. שירות הענן Microsoft Azure יתעדכן עם קלאסטרים חדשים המונעים באמצעות שבבי NVIDIA H200, שהוכרזו מוקדם יותר השבוע.
בנוסף, הציגה אנבידיה גרסה חדשה לפלטפורמת התוכנה TensorRT-LLM המאיצה את ביצועי ההסקה (Inference), ומוסיפה תמיכה במודלים חדשים על גבי מחשבי Windows 11 המונעים באמצעות כרטיסי מסך מסדרת NVIDIA RTX.
כמו כן, החברה הכריזה כי פלטפורמת Omniverse Cloud מגיעה לשירות הענן של מיקרוסופט, Azure, על מנת להאיץ את הדיגיטציה של תעשיית הרכב עם מפעלי ייצור רכב וירטואליים וסימולציית רכב אוטונומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה