דיגיטל וטק

נובידאה תשבור את השוק? הפלטפורמה הגלובלית בדרך למהפך

חברת האינשורטק הישראלית משקיעה בפלטפורמת ניהול הביטוח מבוססת הענן שלה, במטרה לספק ללקוחותיה פתרון יעיל ואוטומטי יותר לטיפול בפוליסות ותביעות מורכבות. על הפרק: שדרוג חווית משתמש ומודל תיוק חדש. סמנכ"ל הטכנולוגיות: "הפלטפורמה תספק לגופי הביטוח את הכלים הטכנולוגיים הדרושים לשמור על יתרון תחרותי"
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום vecteezy)
חברת האינשורטק Novidea שפיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (Data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGA - משיקה היום גרסה עם יכולות חדשות ותוספות משמעותיות של פלטפורמת ניהול הביטוח שלה. הגרסה הנוכחית כוללת שיפורים בנושאי ניהול חיי הפוליסה, התביעות,  ושידרוג משמעותי של חווית המשתמש.
 
השקת הגרסה החדשה הינה ביטוי למחויבותה של Novidea להמשיך ולהשקיע בחדשנות המוצר ולשמור על היתרון התחרותי שלה. כדי לתמוך ביעד זה החברה גייסה כישרונות בולטים וטאלנטים לשורותיה, והכפילה את מצבת העובדים שלה ב-12 בחודשים האחרונים. 
 
 
הגרסה החדשה של Novidea נועדה להכיל צמיחה משמעותית במספר המשתמשים ותוכננה במטרה לסייע לגופי ביטוח להגדיל את הפעילות העסקית שלהם, להיכנס לתחומי פעילות חדשים, לחדור לשווקים חדשים  ולספק חווית לקוח תחרותית יותר. להלן פירוט השדרוגים והחידושים העיקריים שנוספו למערכת.
<
שיפור הפונקציונאליות של ניהול הפוליסה - המערכת מאפשרת התאמה מדויקת של התנהגויות מערכת כתלות בטריטוריה גיאוגרפית, לרבות התאמה לתנאי שוק, תנאי תשלום והתאמות הנדרשות למדיניות מיסוי מקומית. שדרוגים בניהול התביעות במסגרתם שיפור רמת הגמישות בעיבוד תביעות עבור סוגי פוליסות שונות, כולל אפשרות לטיפול ישיר מול המבטח, ניהול פשרות ביישוב התביעה והרחבת האפשרויות בניהול הכספי של התביעה.
 
שדרוג חוויית המשתמש - ממשק משתמש המאפשר עבודה על ריבוי רשומות ומספר תהליכים במקביל בצורה קלה ונוחה, ביצוע חישובים מתקדמים ועוד. שאלון דינמי - בגרסה החדשה, ארגוני ביטוח יכולים להגדיר בקלות טפסים אינטראקטיביים לאיסוף מידע של לקוחות בצורה מהירה ומדוייקת, לשלב את הטפסים באתרי האינטרנט של הלקוח, מה שמאפשר להם להיכנס לתחומי פעילות חדשים ולהרחיב את עסקיהם בקלות. שאלונים גמישים אלו מבוססים על חוקיות שמאפשרת התאמה לדרישות פשוטות ומורכבות כאחד. 

ממשק לפוליוויז, כאשר בגרסה החדשה הושק ממשק עבודה אוטומטי המאפשר בלחיצת כפתור להגיש בקשה דרך Polywizz ולקבל את המידע אוטומאטית לתוך המערכת. השירותים הניתנים ע״י הממשק כוללים שליחת טפסים לחתימת לקוח, קבלת מידע מהר הביטוח וקליטתו כמידע במערכת לצד קבלת העתקי פוליסות.


ארז נסים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה (צילום: נתנאל טוביאס)

שדרוגים בתמונת לקוח 360 כאשר בגרסה החדשה נוספו יכולות שמאפשרות התאמה ודיוק של התצוגה בהתאם להעדפות הסוכנות, כגון: בחירת עמודות מידע שיוצגו, הצגה גרפית ברורה של הזדמנויות מכירה המבוססות על זיהוי פוליסות שאינן בניהול הסוכנות, הצגת מסלולי ההשקעה, וטעינה אוטומאטית של מדדי שוק שונים להשוואת התשואות.
 
שדרוגים בקליטת פרודוקציה אלמנטרית במסגרתם בגרסה החדשה ההתאמה בין הדיווח על המכירה מבוקר בהתאם למידע מקבצי הפרודוציה, מאפשר הגדרת גמישות בשלבי הבקרה, כך ששינויים קלים לא יותאמו אוטומטית. באמצעות מודל תיוק חדש הגרסה החדשה מספקת תכונות משופרות לתיוק ושיוך מסמכים (כגון קבצים, מיילים, תמונות, סרטונים וכו') לרשומות, שאילתות וניהול מידע תיאורי של הטפסים והקבצים בתוך המערכת.

 
חברת. Novidea מציעה אינטגרציה עם Outlook, וקישוריות למערכות ניהול המסמכים של הלקוחות. מנגנון טעינת קבצי אקסל אוטומטי במסגרתו מתאפשר קליטת קבצי אקסל שמגיעים במבנה קבוע בצורה קלה ופשוטה. מנגנון זה משמש לטעינת מידע אודות נפרעים, טעינת לידים, קליטת עובדים חדשים במעסיק ועוד.

ארז נסים, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-Novidea, אמר: "הגרסה החדשה הינה תוצאה של שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם לקוחותינו, והושקה במטרה להמשיך ולקדם את תעשיית הביטוח בעידן הדיגיטלי. אנו בטוחים שהפלטפורמה תספק לגופי הביטוח את הכלים הטכנולוגיים הדרושים כדי לנהל תביעות ועסקאות מורכבות, לשמור על יתרון תחרותי, לשפר את הצמיחה ולשמור על נאמנות הלקוחות לאורך זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה