דיגיטל וטק

מסתמן: האייפון 16 יגיע ללא האי הדינמי

לאחר שאפל, התהדרה באי הדינמי שהושק לראשונה בדמי הפרו של האייפון 14. לאחר שקיבל ביקורות מעורבות, על פי שמועות מסתמן כי החברה עומדת לוותר על השינוי העיצובי החדש ובמקום זאת תשלב חור בשביל המצלמה כפי שעושה המתחרהסמסונג
מערכת ice | 
אייפון 15 פרו (צילום אפל)
אפל, השיקה רק לאחרונה את סדרת האייפון 15, שזכתה לביקורות מעורבות בשל שלל באגים שסודרו לאחר מכן במספר עדכוני תוכנה. כעת, נחשפים דיווחים נוספים על סדרת המכשירים הבאה, האייפון 16 שתגיע עם שינוי עיצובי מפתיע.
לפי מקורות בחברה אפל, שוקלת לוותר ל האי הדינמי, אותו שינוי עיצובי השיקה לפני שנה בדגמי הפרו של סדרת האייפון 14. למי שלא מכיר האי הדינמי למעשה הוא מגרעת חכמה שמשתלבת עם שלל הפעולות שמשתמשי ה-iPhone עושים.
כאמור, לאחר שהחברה הציגה את האי הדינמי בשנה שעברה היא שילבה אותו בכל המכשירים בסדרת האייפון 15. כעת, מסתמן שהיא פשוט תשלב חריר מצלמה באמצע המסך למעלה, כמקובל כיום ברוב טלפוני האנדרואיד. הידיעה זכתה למספר דיווחים ויש כאלה שטוענים שזה יקרה רק במכשירי ה-Pro, ואחרים טוענים שהשינוי בכלל יגיע ב-2025 וגם אז, רק ל-Pro.
כמו כן, נמסר כי השינוי הגדול באייפון 16 יהיה הגדלת המסך של דגם ה-Pro מ-6.1 ל-6.3 אינץ', ושל דגם ה-Pro Max מ-6.7 ל-6.9 אינץ', כשבדור ה-17 יצמח גם האייפון הבסיסי ל-6.3 אינץ', ודגם ה-Plus יוגדל גם הוא ל-6.9 אינץ'. לפי אותו דיווח, אפל אמורה לשלב את טכנולוגיית התצוגה ProMotion, שמאפשרת קצב תצוגה של 120 הרץ, גם בדגמים הזולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה