דיגיטל וטק

IBM עוקפת את התחזיות: פלטפורמת ה-AI החדשה מתפוצצת

חברת IBM עקפה את תחזיות האנליסטים לרבעון השלישי של שנת 2023 עם הכנסות של 14.75 מיליארד דולר, זאת בעיקר בזכות פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של החברה - "ווטסון X"
מערכת ice | 
בנין IBM (צילום ויקיפדיה)
חברת IBM פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השלישי של שנת 2023, שהיו חזקים ולמעשה עקפו את תחזיות האנליסטים, אחרי שהחברה דיווחה על רווח מתואם למניה של 2.2 דולר והכנסות של 14.75 מיליארד דולר. זאת לעומת תחזיות האנליסטים שדיברו על רווח מתואם למניה של 2.12 דולר למניה והכנסות של 14.73 מיליארד דולר.
הגידול בהכנסות של IBM נובע בעיקר בזכות פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של החברה  - "ווטסון X". על פי מנכ"ל IBM, ארבינד קרשינה, החברה קיבלה במהלך הרבעון הזמנות המסתכמות בכמה מאות מיליוני דולרים לפלטפורמת הבינה מלאכותית שלה, מה שמעיד על קצב הכנסות שנתי של בערך מיליארד דולר מהתחום, שמקפיץ אותה שוב לגבהים חדשים.
ההכנסות של IBM בתחום התוכנה, שכוללות בתוכה גם את תחום הבינה מלאכותית, הסתכמו ב-6.3 מיליארד דולר, גידול של 7.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.  בחברה מעריכים כי פלטפורמת ה-AI החדשה של החברה ה"ווטסון X" יכולה להיות שובר הקופות הבא של החברה וכי זה "המוצר הטוב ביותר שפיתחה בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה