דיגיטל וטק

מדטרוניק: "ישראל היא חוד החנית של ההשקעות בטכנולוגיות רפואיות"

מנכ"ל מדטרוניק העולמית ומנכ"ל מדטרוניק ישראל נפגשו עם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב במסגרת הועידה השנתית של האו"ם, והדגישו מדוע הם רואים בישראל מוקד חדשנות וחממה לפיתוח טכנולוגיות חדשות בתחום הבריאות
מערכת ice | 
רפואה ובינה מלאכותית (צילום pexels)
ג'ף מרת'ה, מנכ"ל מדטרוניק, חברת הטכנולוגיות הרפואיות הגדולה בעולם, ואריק קורקוס, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, נפגשו עם מנכ"ל משרד הבריאות הישראלי משה בר סימן טוב. הפגישה התקיימה במסגרת פאנל שנערך באו"ם בנושא הכשרות צוותים רפואיים וחיזוק מערכות הבריאות בכל רחבי העולם.
באירוע, שהיה בשיתוף עם המועצה העסקית להבנה בינלאומית (BCIU), נכחו גם ד"ר טדרוס אדהנום, מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, ושרי בריאות ממדינות רבות בעולם.

בפגישה הדגיש מרת'ה למנכ"ל משרד הבריאות כי ישראל היא שוק חשוב עבור מדטרוניק העולמית. "החברה רואה בישראל מוקד חדשנות ומשקיעה בה על מנת לסייע ולפתח טכנולוגיות חדשות בתחום הבריאות", אמר מרת'ה. "כבר בימים אלה", הוסיף, "נמצאות חברות ישראליות רבות בערוצי השקעה רחבים של החברה".
אריק קורקוס, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, הרחיב על הפעילות הענפה של החברה בישראל ועל המחויבות שלה לארץ: "החברה מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים וביצעה רכישות בסכום מצטבר של קרוב ל-4 מיליארד דולר בישראל בלבד", אמר קורקוס, והוסיף "יש חשיבות רבה לשיתוף הפעולה עם משרד הבריאות לקידום החדשנות הטכנולוגית בתחום המדיקל בישראל"

קורקוס, בר סימן טוב ומרת'ה. צילום: מדטרוניק
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ציין בפני ג'ף מרת'ה: "מודה למדטרוניק העולמית על השקעתה הרבה במדינת ישראל ושהמדינה מקדמת בברכה שיתופי פעולה בעיקר סביב AI וישמחו לשתף פעולה עם מדטרוניק בתחום זה".
המשתתפים הדגישו את הצורך ביצירת שיתוף פעולה בין המגזר הפרטי והציבורי בכדי להסיר חסמים רגולטוריים ולקדם הנגשה לשירותי בריאות לקהלים מגוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה