דיגיטל וטק

קיבלתם את ההודעה הזו? דואר ישראל באזהרה חמורה

באתר הרשמי של רשות הדואר נכתב: "תודה שהצטרפת למאמץ שלנו להילחם בהונאה מקוונת. דואר ישראל עושה מאמצים רבים כדי להגן על לקוחותיה מפני הונאות" וסיפק שורה של דוגמאות
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום shutterstock)
בדואר ישראל פרסמו היום (חמישי) קובץ של הנחיות להודעות הונאה ברשת וסיפקו דוגמאות מהתקופה האחרונה שהצליחו לסבך לא מעט מלקוחות הדואר שנפלו קורבן להונאה באמצעות מסרונים ומיילים שהגיעו אליהם והתחזו לדואר.
בהודעה באתר הרשמי של רשות הדואר נכתב: "תודה שהצטרפת למאמץ שלנו להילחם בהונאה מקוונת. דואר ישראל עושה מאמצים רבים כדי להגן על לקוחותיה מפני הונאות" וסיפק שורה של דוגמאות.
עוד נכתב: "אם קיים חשד שקיבלת דוא"ל פישינג /SMS מרמה או שמצאת אתר או חשבון מדיה חברתית המתחזים לדואר ישראל, אנו ממליצים לך להודיע למשטרת ישראל ולהפנות את המידע למייל שכתובתו  fraud.phish.2021@gmail.com  בנוסף ניתן גם לדווח על כך בהודעת וואטסאפ: למספר הטלפון 050-3954838".

עוד נכתב: "הודעת אבטחה זו אינה משפיעה על חובת התשלום המתבצעת דרך האיזור האישי בלבד באתר דואר ישראל. דואר ישראל אינה נושאת באחריות לכל עלויות, חיובים או תשלומים שבוצעו כתוצאה מפעולות מרמה. אם קיים ספק לגבי אתר המתחזה למותג דואר ישראל, יש להיכנס תמיד לאתרנו https://israelpost.co.il".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה