דיגיטל וטק

טיקטוק במהלך חדש: לאור השינויים בשוק - יותר תוכן ממומן

החברה פרסמה אתמול (שלישי) כי לאור העובדה שצעירים רבים נעזרים בפלטפורמה בתחום הבילוי והצרכנות היא החליטה להגדיל את כמות התוכן הממומן בה.
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
טיקטוק מפרסמת היום כי תציב היום מודעות לצד התוכן אורגני בעת חיפוש באפליקציה. על פי הפרסומים כאשר המשתמשים ילחצו על מודעה הם יעברו לפיד של מוצרי החברה בנוסף, הפרסומים יישלפו מסרטונים אחרים שהמותג יפעיל על הפלטפורמה. המודעות יופיעו לצד תוכן אורגני עם תווית "ממומן" שקופה למחצה על הסרטון.
ההחלטה של טיקטוק להציג מודעות בתוצאות החיפוש הייתה בלתי נמנעת. מוקדם יותר השנה, אינסטגרם עשתה את אותו הדבר כאשר החלה להציג תוכן ממומן הקשור לתוצאות חיפוש של משתמשים. ההחלטה קשורה לחוק שהעביר האיחוד האירופי שעתיד לפגוע במודל העסקי של מטא וטיקטוק. אם זאת, יש לציין כי החיפוש בטיקטוק אינו מפותח כמו החיפוש בגוגל. חיפוש על פי מילות מפתח והאשטגים עדיין נמצא בראשיתו והחברה עושה מאמצים רבים לפתח אותו.
לצד זה עוד ועוד גורמים פותחים במהלכים נגד הפלטפורמה. החודש, הודיעה עיריית ניו יורק כי היא אוסרת על התקנת האפליקציה במכשירים בבעלות העירייה ודורשת מהמשתמשים במכשירים להסיר את האפליקציה תוך חודש.
באירופה, צפויה חברת טיקטוק הסינית להיקנס במיליוני פאונד, זאת לאור פסיקה של הממונה להגנת המידע באיחוד האירופי על כך שהרשת החברתית הפופולארית הפרה את פרטיותם של ילדים ומתבגרים בגילי 13 עד 17.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה