דיגיטל וטק

מורגן סטנלי סימנו, ואנבידיה חזרה לזנק שבוע לפני הצגת הדוחות

אנבידיה מזנקת ביותר מ-7% בבורסה לאחר מספר ימים של ירידות. בעוד שבוע היא תציג את הדוחות לרבעון השני, כאשר במורגן סטנלי צופים שהחברה תמשיך במגמה חיובית לטווח הארוך
מערכת ice |  1
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
כל עוד נמשך גל החברות שמעוניינות במערכות בינה מלאכותית גנרטיבית, נראה ש-Nvidia עשויה להמשיך ולהרוויח. מניות ענקית הטכנולוגיה סגרו אמש (שני) עלייה של יותר מ-7%, מה שמסמן אמונה של משקיעים בכך שה-GPUs, ימשיכו להיות שבבי המחשב הפופולריים ביותר, המשמשים להנעת מודלים גדולים של שפות.
בנוסף, בנק ההשקעות מורגן סטנלי פרסם אתמול ניתוח של אנליסטים בו הם חוזרים על כך שאנבידיה ממשיכה להיות "הבחירה המובילה", בעקבות דו"ח הרבעון הראשון של החברה, שבו היא הציעה תחזית טובה מהצפוי.
"אנחנו חושבים שהמכירה האחרונה היא נקודת כניסה טובה, שכן למרות מגבלות האספקה, אנחנו עדיין מצפים לרבעון קצב והעלאה משמעותי - וחשוב מכך, נראות חזקה במהלך 3-4 הרבעונים הבאים", כתבו האנליסטים של מורגן סטנלי. "אנבידיה נותרה הבחירה המובילה שלנו, עם רקע של השינוי המסיבי בהוצאות לכיוון AI, וחוסר איזון די חריג בביקוש ובהיצע שאמור להימשך במשך הרבעונים הבאים."

אנבידיה, המוערכת כעת ביותר מ-1 טריליון דולר, ניצחה את כל החברות האחרות במהלך ההתאוששות הטכנולוגית של השנה לאחר צניחה בשוק בשנת 2022, כאשר מניות ענקית השבבים עלו בכמעט 200% עד כה ב-2023.
למרות שמניית אנבידיה ירדה החודש בקצת יותר מ-10%, האנליסטים מאמינים שזה חלקית בגלל מגבלות אספקה וחששות מתמשכים לגבי הכלכלה הרחבה יותר. במורגן סטנלי צופים כי אנבידיה תרוויח בטווח הארוך. "השורה התחתונה היא שזהו מצב חיובי מאוד, המספרים של אוקטובר מוגנים לחלוטין על ידי ההיצע, והקצה העליון של קונצנזוס צד הקנייה נבלם", כתבו האנליסטים. "אנחנו רואים שהמספרים עולים לפחות מספיק כדי שהמניה הזו תיסחר ב-P/E הדומים יותר לקצה העליון של חצי השנה, עם אפסייד חומרי עוד לפנינו".
המניה של אנבידיה גדלה פי שלושה השנה. החברה תפרסם את תוצאות הרבעון השני ב-23 באוגוסט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משוגעים
    האמיתי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרוויח סבבה אבל מכפיל 250 השתגעתם זה האמרקאים חולי הנפש שנותנים טרליון ויותר שווי על רווח של 7 מילארד ברבעון
    סגור