דיגיטל וטק

אמזון באיום חריג לעובדים: תגיעו למשרד או שתעזבו

החברה דורשת מהעובדים תשובה עד ל-15.9 אם הם מאמצים את המדיניות החדשה לחזור לעבוד דרך משרדי החברה או מחליטים לעזוב, אמזון דורשת מעובדיה להגיע לפחות לשלושה ימים של עבודה דרך המשרד
מערכת ice | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)

אמזון מנסה ללחוץ על עובדיה לחזור ולעבוד דרך המשרדים: החברה הציבה אולטימטום לעובדים לפיו הם מחויבים להגיע לעבוד מהמשרדים לפחות שלושה ימים בשבוע, אחרת יאלצו לעזוב את עבודתם. העובדים נדרשו להודיע לחברה על החלטתם עד ה15.9.

אחד העובדים חשף לרשת "אינפורמיישן" כי המנהל שלו הציע לו לטוס בין סיאטל לסן פרנסיסקו, אם הוא לא מעוניין לעבור יחד עם המשפחה קרוב למשרדים. לדברי העובד ההצעה לא כוללת השתתפות בהוצאות או פיצוי של אמזון על הטיסות או השהייה בבית המלון, בעבר כבר דווח כי חלק מהעובדים מתכננים רילוקיישן על מנת להיות קרובים אל משרדי החברה למרות שרבים טענו כי מדובר בהרעה בתנאים.

כזכור המדיניות הנוכחית של החברה נכנסה לתוקף לפני שלושה חודשים, בזמן שרוב העובדים כבר לא מתגוררים בסמוך למשרדים. בנוסף לאולטימטום לאחרונה הייתה מחאה של עובדי אמזון בעיקר בגלל מדיניות החזרה לעבודה דרך המשרדים, זאת לצד טענות נוספות בנוגע לפיטורים ההמוניים של עובדים וגם על השפעתה השלילית של החברה על האקלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה