דיגיטל וטק

בעקבות הנטישה: צוקרברג הציג עדכונים חדשים לת'רדס

מייסד פייסבוק הכריז על העדכונים החדשים לאפליקציית הציוצים ת'רדס. הפיד יתפצל לשניים בדומה לטוויטר, ויכיל פיד כרונולוגי ופיד For You. הרשת החברתית הצעירה תילחם על מקומה לאחר שההייפ סביבה התפוגג
מערכת ice | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
מייסד ומנכ"ל מטא מארק צוקרברג הציג היום (שלישי) עדכונים חדשים לרשת החברתית ת'רדס (Threads), ובהם דרכים חדשות לארגן את הפיד. במסגרת העדכון, החברה מציגה את פיד Following (במעקב) שיאפשר לצפות בפוסטים מכל החשבונות אחריהם הוא עוקב, בסדר כרונולוגי; וכן את פיד For You (עבורך) שיציג תוכן מחשבונות מומלצים לצד תוכן של חשבונות שאנשים בחרו לעקוב אחריהם.
בהודעה הרשמית של מטא נכתב, "העדכונים יושקו בהדרגה ברחבי העולם, לרבות ישראל. Meta תמשיך לקבל משוב מהקהילה, ולעמול על כלים חדשים שישפרו את החוויה של אנשים בת׳רדס."

נזכיר כי לאחר הפיק הגדול עם השקת הרשת החברתית החדשה תחת אינסטגרם, בו ת'רדס הצליחה להגיע למספר חסר תקדים של 100 מיליון משתמשים, בימים האחרונים מספרי המשתמשים החדשים, וכן המשתמשים הפעילים, נמצאים בנסיגה.
על פי נתוני חברת ניתוח נתונים Sensor Tower, שפורסמו בוול סטריט ג'ורנל, בסוף השבוע האחרון נרשמו 13 מיליון משתמשים פעילים, וזמן השהייה הממוצע שלהם באפליקציה ירד מ-20 דקות ל-4 דקות בלבד. 
האפליקציה שנכנסה לקרב ראש בראש עם טוויטר של אילון מאסק, פתחה בסערה אולם עכשיו התחיל האתגר האמיתי שלה. היתרון שעומד לרשותה (אולי) הוא עניין אי-המחיקה. מאחר ות'רדס מוגדרת כרשת-בת של אינסטגרם, מי שפותח בה חשבון יכול למחור אותו רק אם הוא מוחק את חשבון האינסטגרם שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה