דיגיטל וטק

בשורה למשתמשי פייסבוק בישראל: השירות החדש שתקבלו ב-44.99 שקל

Meta Verified מגיע גם לארץ כדי לעזור ליוצרים לבסס את הנוכחות שלהם ולבנות קהילות מהר יותר בפלטפורמה. המינוי, באינסטגרם ובפייסבוק, יאפשר גישה רחבה יותר לאימות חשבונות ותמיכה בשפה האנגלית. כל ההסברים בפנים
מערכת ice | 
וי כחול בפייסבוק (צילום unsplash, pexels)
חברת Meta מודיעה היום כי מינוי Meta Verified מגיע בהדרגה לישראל, כדי לעזור ליוצרים לבסס את הנוכחות שלהם ולבנות קהילות מהר יותר בפלטפורמה. המינוי, באינסטגרם ובפייסבוק, יאפשר גישה רחבה יותר לאימות חשבונות ותמיכה בשפה האנגלית. 
החברה בחנה את Meta Verified במספר שווקים בחודשים האחרונים, וקיבלה משוב חיובי מיוצרי תוכן ברחבי העולם. הזמינות של Meta Verified בישראל היא חלק מההתרחבות הגלובלית של המוצר, כפי שהכריז מארק צוקרברג בערוץ השידור שלו באינסטגרם.

מינוי Meta Verified כולל: תג אימות, המאשר את הזהות האמיתית של אנשים, וכי החשבון אומת עם תעודה מזהה ממשלתית, יותר הגנה מהתחזויות, עם ניטור פרואקטיבי אחר מתחזים שעלולים לסמן אנשים עם קהלים צומחים ברשת, עזרה במקרה הצורך, עם גישה לאדם אמיתי לגבי בעיות נפוצות בחשבון, כלים אקסקלוסיביים שיאפשרו לאנשים לבטא את עצמם בדרכים ייחודיות ועוד.
המינוי יהיה זמין לרכישה ישירה באינסטגרם ובפייסבוק, בעלות חודשית של של 44.99 ש״ח בגרסת האתר ו-54.99 ש״ח בגרסאות אנדרואיד ו-iOS, ויגיע בהדרגה לכל האנשים בישראל במהלך השבועות הקרובים. 
חברת Meta הודיעה במקביל לשחרור העדכון החדש שהיא תמשיך לפתח את Meta Verified בהתבסס על המסקנות והמשוב של הקהילה, ותבחן לאורך הזמן כלים והטבות חדשות שיעניקו יותר ערך למנויים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה