דיגיטל וטק

טוויטר עוברת שינוי קיצוני: השם והלוגו החדש נחשפים לראשונה

הבעלים של הרשת החברתית נפרד כפי שהבטיח מהמותג ומהסמל המסחר שייצג אותה - הציפור. את הציפור מחליף מעכשיו X, כאשר הכתובת החדשה היא X.COM. הלוגו גם כן הוחלף
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)

רעידת אדמה ברשת. אחרי שבעלי טוויטר אילון מאסק הכריז כי ייפרד בקרוב מהמותג ומהסמל המסחרי שאותה ייצג הציפור, כעת האפליקציה משנה את שמה ל-X מהבהב, כאשר הכתובת החדשה היא X.COM וגם הלוגו השתנה הבוקר (שני) סופית וככה הוא נראה.

למאסק כבר גם ככה יש מספר חברות שבסמלן האות X, כשמוקדם יותר החודש השיק חברת בינה מלאכותית עם האות X בשמה, כמו גם אחד הדגמים שליצרניות המכוניות החשמליות טסלה. עתה, הרשת החברתית שלו משנה את השם לאותו הכיוון.
 

בנוסף גם האות הראשונה בשם של בנו הוא X, הציפור הוא הסמליל המזוהה ביותר עם טוויטר מאז הרשת נוסדה בשנת 2006, לאחר רכישת הרשת החברתית על ידי מאסק בשנה שעברה הודיע האחרון כי הוא מעוניין להחליף את הסמליל המזוהה כל כך עם הרשת.
 


בינתיים, הוטלו בסופ"ש האחרון מגבלות נוספות על המשתמשים הלא מאומתים שהוגבלו במספר הידיעות אותם הם יכולים לשלוח ביום זאת במטרה להפחית את הספאם, מגבלה זו מגיעה במטרה לשכנע משתמשים לשלם על שירות הטוויטר בלו שעולה 8 דולר בחודש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה