דיגיטל וטק

מאסק מדאיג את ארה"ב: "הבינה מלאכותית הסינית תהיה מאוד חזקה"

 בדברים שנמסרו במהלך שיחת וידאו היום (חמישי) לוועידת הבינה המלאכותית העולמית, המתקיימת בשנחאי, מנכ"ל טסלה לא חסך בשבחים להיבטים מסוימים של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם: "אני חושב שיש מספר עצום של אנשים מאוד חכמים ומוכשרים בסין"
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)
אילון מאסק מאמין שסין נמצאת בעמדה חזקה בכל הנוגע לפיתוח בינה מלאכותית ושהמדינה תהיה "מצוינת בכל מה שהיא תרצה". בדברים שנמסרו במהלך שיחת וידאו היום (חמישי) לוועידת הבינה המלאכותית העולמית, המתקיימת בשנחאי, מנכ"ל טסלה לא חסך בשבחים להיבטים מסוימים של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.
"אני חושב שיש מספר עצום של אנשים מאוד חכמים ומוכשרים בסין. תמיד הייתי מעריץ גדול של כמות הכישרון והדחף העצום שקיימים בסין, אז אני חושב שהיא תהיה מצוינת בכל מה שהיא תפנה אליו. זה כולל מגזרים רבים ושונים, מגזרי כלכלה, אבל גם בינה מלאכותית. אני חושב שלסין תהיה יכולת בינה מלאכותית מאוד חזקה - זו התחזית שלי".
למאסק יש לא מעט אינטרסים עסקיים במדינה מהמזרח הרחוק. טסלה מוכרת שם את המכוניות החשמליות שלה ומנהלת מפעל גדול בשנחאי. במאי האחרון, הוא נפגש עם שר החוץ של סין, צ'ין גאנג. בעבר, המיליארדר שיבח את יצרניות הרכב הסיניות ותיאר אותן כ"התחרותיות בעולם". ההערות של מאסק באות על רקע של מתיחות בין ארה"ב לסין על רקע טכנולוגיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לא עושים כדי למוטט את השוק
    רני 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאסק הוא חלק מהבלוף הגדול שנקרא וול סטריט
    סגור