דיגיטל וטק

משקפי AR? אפל מציגה חידושים לא פחות מעניינים ב-IOS 17

5 החידושים היעילים והמעניינים ביותר שאפל משיקה במערכת ההפעלה החדשה
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
חשיפת מערכת ההפעלה של אפל נדחקה לשוליים בעקבות הבאזז סביב Apple Vision Pro, אבל כדאי שלא לדלג על החידושים שמגיעים עם iOS 17. הנה חמש תכונות בולטות שמשתמשי אייפון יכולים לצפות להן, כאשר ‌iOS 17‌ יושק מאוחר יותר השנה:
1. תמלול תא קולי חי - במערכת ההפעלה החדשה תוכלו להיפרד מההודעות הקוליות הישנות. ב-iOS 17‌, תוכלו לראות תמלול בזמן אמת של הודעה קולית במסך הנעילה שלכם. אם יש משהו חשוב, ניתן אפילו לענות לשיחה מיד.
2. סטנד-ביי - בדומה למצב Nightstand ב-Apple Watch, המתנה מפעילה תצוגת מסך מלא כאשר הטלפון שלכם נמצא בכיוון לרוחב על מטען. קבלת הצצה מהירה בלוח השנה, בשעון, בפרטי מזג האוויר ובפעילויות חיות. למרות שהוא מותאם לתצוגה התמידית של ה-iPhone 14 Pro, הוא עובד גם על מכשירי אייפון ישנים יותר עם הקשה פשוטה על המסך.

3. ווידג'טים אינטראקטיביים - ווידג'טים במסך הבית ובמסך הנעילה תופסים כעת יותר. ניתן ליצור איתם אינטראקציה כדי לסמן תזכורות, לשלוט בהשמעת מוזיקה ולהפעיל מכשירי HomeKit, כל זאת מבלי לפתוח את האפליקציה הנדרשת.
 
4. עדכוני מקלדת - תיקון אוטומטי נעשה חכם יותר עם מודל למידת מכונה חדש ש"מנבא" את המילים שלכם טוב יותר. ההקלדה מהירה יותר מכיוון שאתם יכולים להשלים מילים בלחיצה על מקש הרווח ואפילו משפטים שלמים במקרים מסוימים. מילים שגויות מסומנות בקו תחתון, והקשה עליהן מאפשרת לכם לחזור לקלט המקורי אם התיקון האוטומטי שגוי.
5. FaceTime ב-Apple TV - תיהנו מ-FaceTime על מסך גדול יותר עם ‌iOS 17‌ ו-tvOS 17. על ידי חיבור ה‌iPhone‌ ל‌Apple TV‌ שלכם, תוכלו להשתמש במצלמה של ה-iPhone עבור ‌FaceTime‌ בזמן שהשיחה מופיעה בטלוויזיה. 
אזכור בולט מגיע לאפליקציית Journal, אשר לא תהיה זמינה במהדורה הראשונית של ‌iOS 17‌. אפליקציית Journal מאפשרת לתעד מחשבות ופעילויות יומיומיות, עם הנחיות שסופקו על ידי אפל כדי "להצית את היצירתיות" שלכם.
מעבר לדגשים הללו, ‌iOS 17‌ מתפאר במספר רב של תכונות ראויות לציון. התאמה אישית של מסך השיחה, שיתוף מידע ליצירת קשר במהירות רבה יותר, נעילת חלון הגלישה הפרטית של Safari, ניצול שיתוף AirTag ועוד הרבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה