דיגיטל וטק

משתמשי אייפון? אפל הכריזה על חידוש שכולכם חיכיתם לו

חברת אפל הודיעה על שלל חידושים במסגרת כנס התוכנה השנתי שלה, ה-WWDC, אך החידוש הכי מסקרן הגיע לאייפון. מקלדת חדשה שתשלים לכם משפטים בעזרת בינה מלאכותית
מערכת ice |  1
מקלדת באייפון (צילום 15070958 / Pixabay)
כנס המפתחים של חברת אפל, WWDC 2023 התרחש אתמול ובו החברה הציגה שלל עדכונים, בעיקר עדכוני תוכנה, שצפויים להגיע בקרוב לכלל המכשירים שלה. בגזרת האייפון, אפל הציגה את מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, IOS 17. החידוש הכי מסקרן באותו עדכון כנראה הוא שיפור התיקון האוטומטי במקלדת ושימוש בבינה מלאכותית.
קרייג פדריני, סגן נשיא באפל הודיע על המקלדת החדשה שתגיע עם מודל "Transformer". מודל זה, ינסה לצפות מראש מה אתם מעוניינים לכתוב ואף ינסה להשלים לכם את המשפט באופן אוטומטי. חידוש זה מגיע בזכות השילוב של בינה מלאכותית בשלל מהמוצרים החדשים שלה. 
אפל אף הדגישה כי למשתמשיה אין מה לדאוג מבחינת פרטיות. האייפון ישמור את הרגלי הלמידה של המשתמשים על המכשיר ולא יעלה אותם לשרתי החברה.
מוצר חדש שחשפה החברה הוא משקפי המציאות המשלובת שלהם, ה-Vision PRO. משקפי המציאות החדשים עטופים בזכוכית מעוגלת ומגיעה עם מסך OLED. המשקפיים מורכבים מלא פחות מ-23 מיליון פיקסלים שמחולקים לשתי תצוגות Micro OLED.
אפל הספיקה לפתח אפליקציות מותאמות ואפילו מערכת הפעלה חדשה הנקראת visionOS שצפויה להצטרף לשלל מערכות ההפעלה והמכשירים הרבים שנמצאים באקו סיסטם של אפל. המשקפיים יעלו 3,500 דולר והם צפויים להיות זמינים בתחילת שנת 2024.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את ההשלמה החכמה יש כבר שניםםם ב swiftkey (ל"ת)
    י 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור