דיגיטל וטק

גאווה: טכנולוגיה של הסטארטאפ הישראלי תותקן בביה"ח באבו דאבי

הסטארט-אפ הישראלי Seegnal חתם על הסכם עם מרכז תאי הגזע של אבו דאבי. הפתרון הטיפולי של סיגנאל יותקן בבית החולים המקומי
מערכת ice | 
Seegnal ונציגי אבו דאבי (צילום אלכס אלמן)
מרכז תאי הגזע של אבו דאבי (ADSCC) הכריז בכנס ביומד ישראל 2023 שנערך במאי בתל-אביב, על הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Seegnal. במסגרת ההסכם יותקן הפתרון הטיפולי של Seegnal בבית החולים של אבו דאבי המנוהל על ידי מרכז תאי הגזע.
בראש המשלחת מאבו דאבי שביקרה בישראל עמדו בכירי מרכז תאי הגזע וביניהם מנהלת תוכנית ההשתלות של המרכז. הפתרון של חברת הסטארט-אפ הישראלית "Seegnal Point of Care" יאפשר, מצד אחד, לרופאים ולרוקחים של בית החולים לספק לכל מטופל מרשמים רפואיים מותאמים אישית, בטוחים ויעילים תוך שקלול מאות פקטורים רפואיים אישיים. מצד שני הפתרון ימנע שימוש בתרופה שיש בה פוטנציאל להשפעה שלילית על המטופל.

היכולות הללו קובעות רף חדש של טיפול בטוח במטופלים וכן יצמצמו את עלויות הטיפולים הרפואיים. ההסכם נחתם בסיועה של חברת הרן קאפ בע"מ.
ד"ר ינדרי ונטורה, מנכ"ל מרכז תאי הגזע של אבו דאבי: "למרכז שלנו יש מחויבות רבת שנים למחקר רפואי ולחדשנות. אנו חותרים כל העת לשפר את הטיפול במטופלים ולספק תרופות בטוחות יותר ומותאמות אישית ברמה גבוהה יותר. פריסת הפתרון של Seegnal בבית החולים היא עדות ברורה לגישה שלנו החותרת כל העת לשתף פעולה עם הטובים ביותר בתחום ולהבטיח בכך שלקהילה שלנו תהיה גישה לטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות ביותר.
אייל שנייד, מנכ"ל Seegnal: "אנו חולקים את החזון של מרכז תאי הגזע של אבו דאבי ונלהבים לראות את רמת המחקר, החדשנות וההקפדה על פרטים שמאפיינים את המרכז. ADSCC הוא ארגון ברמה עולמית שהציב לעצמו מטרה להוביל את התפתחות תחום התרופות המותאמות אישית. אנו נרגשים מכך שהשותפות החדשה הולידה את הכניסה הראשונה שלנו לשוק הבריאות של איחוד האמירויות"  
ד"ר ניסים דרוויש, יו״ר משותף של כנס Biomed Israel 2023 ויו"ר חברת Seegnal: "אנו מצפים להרחיב את הגשרים בין איחוד האמירויות לבין תעשיית מדעי החיים הישראלית. איחוד האמירויות היא מובילה עולמית באימוץ טכנולוגיות חדשניות לטיפול רפואי ועל כן היא שותפה טבעית של Seegnal".
בכנס Biomed Israel השתתפו השנה מספר חסר תקדים של 50 דוברים מחו"ל, ביניהם בכירים ומובילי דעה בתעשיית הפארמה, המכשור הרפואי, קהילת המשקיעים במדעי החיים ואנשי אקדמיה. בכנס הציגו 140 חברות סטארט-אפ ישראליות את החידושים, המוצרים והטכנולוגיות שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה