דיגיטל וטק

שדרוג טכנולוגי: בנק הפועלים נכנס לשת"פ מסקרן עם מטריקס

חטיבת משאבי אנוש ו'קמפוס פועלים' מובילים תרבות שמעודדת סקרנות, למידה והתפתחות מתמדת; במסגרת זו הוביל הקמפוס שינוי תפיסת למידה: "מקמפוס מלמד - לארגון לומד" ובמרכזו נבחרה הטמעת פלטפורמת הלמידה של קורנרסטון על ידי מטריקס להעברת ההכשרות, ההדרכות הפנימיות והפיתוח המקצועי והאישי של העובדים בארגון
מערכת ice |  2
סניף בנק הפועלים (צילום אביב גוטליב)
בשלוש השנים האחרונות מוביל בנק הפועלים תהליך שינוי תרבותי ועסקי זאת במטרה לאפשר לו להמשיך ולהוביל את שוק הפיננסים בישראל ולהיות ארגון מוביל במשק הישראלי -  כזה שהכי טוב לעבוד בו.
בתוך כך, מנוף מרכזי בתהליך, הוא השקעה בהון האנושי וטיפוח תרבות של למידה והתפתחות אישית ומקצועית, בקרב עובדים ומנהלים. חטיבת משאבי אנוש ו"קמפוס פועלים" מובילים תרבות שמעודדת סקרנות, למידה והתפתחות מתמדת; במסגרת זו הוביל הקמפוס שינוי תפיסת למידה: "מקמפוס מלמד - לארגון לומד" ובמרכזו נבחרה הטמעת פלטפורמת הלמידה של קורנרסטון (Cornerstone) על ידי מטריקס להעברת ההכשרות, ההדרכות הפנימיות והפיתוח המקצועי והאישי של העובדים בארגון. המערכת מספקת סביבת למידה מקצועית, דיגיטלית, מגוונת ומותאמת אישית, המרכזת את כלל תהליכי הלמידה המתקיימים בבנק.
חטיבת מוצרי התוכנה של חברת מטריקס, היא הנציגה הבלעדית של קורנרסטון בישראל ואחראית על השיווק, המכירה, ההטמעה והיישום של הפלטפורמה עבור הלקוחות הישראליים.
"קורנרסטון" (Cornerstone) היא חברת תוכנה אמריקאית לניהול משאבי אנוש, שפועלת במספר מודלים: ניהול גיוס וקליטת עובדים; ניהול תיקי עובדים; הטמעת מערכת לניהול למידה; וכן מערכת הערכת עובדים עם יכולות תיעוד, מעקב, דיווח ואוטומציה. מערכת קורנרסטון תומכת ב-41 שפות, בהן עברית, וכבר מוטמעת במוסדות פיננסיים מובילים ובארץ ובעולם.
"לאחר שבחנו מספר מערכות לניהול למידה (LMS), בחרנו בפלטפורמת הלמידה של קורנרסטון, שנראתה לנו כמתאימה ביותר לדרישות הקמפוס הודות לתמיכה המלאה בעברית ולמגוון המרשים של יכולותיה. הפלטפורמה מאפשרת לעובדינו לגשת ללמידה, לגדול ולהתפתח מכל מקום ובכל זמן; הרי העובדים הם אלו שמלווים את הלקוחות ומסייעים להם לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר, וחשוב לנו שיעבדו עם המערכות המתקדמות והגמישות ביותר", אומרת אפי אריאלי להב, מנהלת המרכז למנהיגות, פיתוח ארגוני והקמפוס בבנק הפועלים.
"קמפוס פועלים" הקים את BOOST – מרחב למידה דיגיטלי מתקדם, על פלטפורמת "קורנרסטון", אשר מרכז מגוון תהליכי למידה – החל מהכשרות בנקאים והתמקצעות בנושאי אשראי, השקעות, מט"ח וסחר חוץ; ועד תכנים בנושאי ניתוח דו"חות כספיים, שירות ומכירה, דיגיטל, פיתוח אישי והעשרה.
יניב קרמר, מנהל תחום טכנולוגיות HR במטריקס: "היתרון המרכזי של מערכת "קורנרסטון" הוא באג'יליות שלה – מצד אחד מדובר במערכת שמספקת מענה למגוון רחב של תהליכים פורמליים, אך מאידך, היא מספיק גמישה כדי לאפשר גם פתרונות למידה מתקדמים שמוכוונים לצורכי העובד/ת. בנוסף, המערכת מספקת להנהלה מודול דו"חות מתקדם, שמאפשר מעקב ובקרה אחר תהליכי הלמידה. עוד יתרון שתורם לגמישות המערכת, הוא העובדה ש"קורנרסטון" יושבת בענן; היקף האחסון הוא בלתי מוגבל והעדכונים נעשים באופן אוטומטי. אולם, בכל זאת מדובר במעבר מאתגר עבור ארגונים פיננסיים, כי הוא מצריך פתרונות רגולציה ואבטחת מידע מתקדמים".
הבחירה במטריקס להטמעת המערכת, נעשתה לאור ההיכרות רבת השנים, והודות לניסיון
העשיר של החברה בהתמודדות עם מצבים מורכבים בהתאמה ובהטמעת Cornerstone בארגונים המובילים בישראל, בהם גם ארגונים פיננסיים גדולים. צוותי עבודה ממגוון דיסציפלינות – משפטית, טכנולוגית, רכש, ניהול סיכונים וסייבר – שיתפו פעולה כדי לוודא שהמערכת מספקת את המענה הטוב ביותר לעובדי הבנק. במסגרת הפרויקט נעשו התאמות במידע המועבר למערכת ובאופן הגישה אליה, וכיום העובדות והעובדים יכולים ללמוד מכל מכשיר שברשותם, בהתאם לנהלי אבטחת המידע.
איילת כהן ברזניצקי, מנהלת היחידה לטכנולוגיות ופיתוח למידה בבנק הפועלים, הוסיפה: "צוות היישום והאינטגרציה המקצועי של מטריקס, בהובלת יניב קרמר ומעיין צוקרמן, אפשר לנו לספק מענה יצירתי למגוון צרכים ייחודיים לבנק, ולהיתמך בגב העצום של מטריקס במגוון שדות כמו פיתוח למידה ומתודולוגיות למידה, חווית משתמש, ניהול פרויקטים ועוד. זהו צוות שהפך להרבה יותר משותף עסקי, ונעשה חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני עובד בפועלים והמערכת באמת נוחה לשימוש
    עובד הבנק 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לקמפוס שלנו
    סגור
  • 1.
    צוות של אלופים ואלופות! (ל"ת)
    אחת שיודעת 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור