דיגיטל וטק

נמל חיפה חוטף: מתקפת סייבר קטלנית נגד הנמלים בישראל

מתקפת סייבר נוספת התרחשה נגד אתרים בארץ - הפעם נגד האתרים של נמל חיפה ונמל יפו. מי שלקחו את האחריות על המתקפה הזו הם "אנונימוס סודן", שפועלת בעיקר נגד יעדים ישראליים
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום pixabay ,freepik, shutterstock)
מתקפות סייבר רבות נגד גופים גדולים בישראל מתרחשות בתקופה האחרונה ומקריסות את האתרים שלהן בין היתר, כאשר היום (שני) מתקפת סייבר נוספת התרחשה נגד אתרים בארץ - הפעם נגד האתרים של נמל חיפה ונמל יפו. מי שלקחו את האחריות על המתקפה הזו הם "אנונימוס סודן".
כזכור, לאחרונה, שורה של אוניברסיטאות בישראל חוו תקפת סייבר שגרמה לאתרים שלהן ליפול לזמן קצר. גם כאן, מי שעומדת מאחורי ההתקפה היא ככל הנראה קבוצת ההאקרים "אנונימוס סודן", שפועלת בעיקר נגד יעדים ישראליים.

אתרי האוניברסיטאות העברית, תל אביב, בר אילן, חיפה וגם של מכון ויצמן נפלו לזמן קצר, וחזרו בהדרגה לרשת.  נוסף על כך, נודע כי המתקפה הזו הצטרפה למתקפות נוספות שהתרחשו מאחורי הקלעים על אתרים נוספים בישראל.

ליאור פרנקל, יו"ר פורום הסייבר באיגוד ההיי-טק הישראלי ומנכ"ל ויזם חברת ווטרפול סקיוריטי: "התקפות מסוג זה הן חלק ממערכה נרחבת המכונה 'OPISRAEL' אשר מתרחשת בכל שנה בתקופת יום העצמאות. אומנם לרוב המטרה היא הפלת אתרי אינטרנט, אך לעיתים ההתקפות מכוונות גם לפגיעה בפעילות עסקית ולשיבוש תהליכי ייצור".
עוד הוסיף פרנקל כי "פורום הסייבר באיגוד ההיי-טק הישראלי קיבל מספר פניות בימים האחרונים לגבי תקיפות סייבר על חברות יצרניות, ואת חלקן ניתן לייחס לתקופה הזו בשנה. אנו פועלים תמיד, ועוד יותר בתקופה זו על מנת לסייע למגזר היצרני והתעשייתי בארץ בהעלאת רמת המוגנות והמוכנות להתקפות סייבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה