דיגיטל וטק

גל פיטורים בפייסבוק? העובדים האלו מרוויחים כמיליון דולר בשנה

אחרי שפייסבוק פיטרה לא פחות מ-21 אלף עובדים, נודע כי היא ממשיכה בכל הכוח לתחזק את חזון המציאות המדומה, המטאוורס, ולשלם על כך הרבה מאוד כסף, כאשר המשכורת של חלק ממפתחי ה-VR מרוויחים קרוב למיליון דולר בשנה
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום unsplash, pixabay)
בחודשים האחרונים פייסבוק, בבעלותו של מארק צוקרברג, החלה בגל פיטורים נרחב במיוחד אחרי שפיטרה לא פחות מ-21 אלף עובדים,  בשני סבבים מתוקשרים ובמקביל נכנסה למרוץ ה-AI לצד ענקיות טכנולוגיה כמו גוגל ומיקרוסופט. 
למרות זאת, המהלכים הללו ממש לא מונעים לפייסבוק להמשיך ולתחזק את חזון המציאות המדומה, המטאוורס, ולשלם על כך הרבה מאוד כסף. על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט", למרות הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה, ישנם מפתחי VR (מציאות מדומה) בחברה שמקבלים משכורות של כ-600 אלף דולר בשנה, וחבילת הטבות ובונוסים שמעלים את הסכום שמתקרב למיליון דולר. 
הסכומים הללו עוד יותר שנויים במחלוקת, זאת לאחר שפעילות החברה בתחום המטאוורס צברה הפסדים בשווי 13.7 מיליארד דולר ב-2022 ושל 10.1 מיליארד דולר ב-2021, השנה שבה הושק תחום המטאוורס בחברה.
למרות הפיטורים ההמוניים, מנכ"ל החברה מארק צוקרברג, הכריז לאחרונה כי ההשקעה במטאוורס תימשך כאמור, זאת בעוד השוק מצפה למשקפי מציאות מעורבת מבית המתחרה של פייסבוק, אפל, שיצאו בעוד כחודשיים, ובנוסף גם לתחרות מכיוון סוני פלייסטיישן ששחררה משקפי VR משלה לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה