דיגיטל וטק

למרות האיום בחרם: אלה החברות המובילות בפרסום בטיקטוק

הפרסום בטיקטוק בארה"ב צמח ב־11% בחודש שעבר, כאשר בין החברות המובילות נמצאות  פפסי, דור־דאש, אמזון ואפל
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
הפרסום בטיקטוק בארה"ב צמח ב־11% בחודש שעבר, למרות האיום בחרם על ידי בכירים במדינה מחשש לביטחון הלאומי, כך לפי נתוני חברת סנסור טאוור שפורסמו ב"פייננשל טיימס". בין החברות המובילות נמצאות פפסי, דור־דאש, אמזון ואפל.

לקראת השימוע שנערך בחודש שעבר בקונגרס למנכ"ל טיקטוק, סקר שערכה חברת התוכנה קאפטרה בארה"ב גילה כי 75% מהחברות מתכננות להגדיל את הוצאותיהן בפרסום בטיקטוק במהלך 12 החודשים הבאים. ועדיין, הסערה הפוליטית הובילה מספר חברות להכין תוכניות מגרה, כמו מעבר למתחרות מטא וגוגל, זאת כהכנה לחרם אפשרי.
לפי דיווחים, סוכנות תקשורת מובילה פנתה ללקוחות בבקשה כי יכניסו סעיפי כוח עליון לחוזים עם הפלטפורמה ויבחנו היטב את תנאי הביטול, לפני שיתחייבו. "במקום לחשוש מחרם אפשרי, ראינו מותגים מגדילים את ההשקעה בטיקטוק", ציין אדוארד איסט, מנכ"ל חברת השיווק של המשפיענים Billion Dollar Boy.
הפרסום הדיגיטלי הוא המקור המוביל להכנסות טיקטוק הגלובליות בהיקף 10 מיליארד דולר. בשנה החולפת, היא נלחמה על נתח שוק באמצעות תעריפי פרסום נמוכים יותר מאלה של מטא וגוגל, כמו גם תשואה גדולה יותר על הפרסום באמצעות פורמטים חדשים. הכנסות טיקטוק השנה צפויות להגיע ל־14.15 מיליארד דולר, לעומת 9.89 מיליארד דולר ב־2022 — כך לפי הערכות קבוצת המחקר אינסיידר אינטליג'נס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה