דיגיטל וטק

אילון מאסק משתגע: מענקי מניות לעובדי טוויטר בשווי 20 מיליארד דולר

אילון מאסק, מציע לעובדי טוויטר מענקי מניות לפי שווי חברה של 20 מיליארד דולר, פחות ממחצית השווי בו הוא רכש את החברה בשנה שעברה: "השינויים נחוצים כדי להבטיח שטוויטר לא תפשוט רגל"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק, מציע לעובדי טוויטר מענקי מניות לפי שווי חברה של 20 מיליארד דולר, כך על פי דיווח היום (ראשון) של "וול סטריט ג'ורנל". למעשה, מדובר בפחות ממחצית השווי בו הוא רכש את החברה בשנה שעברה של 44 מיליארד דולר. עדיין לא ברור כמה עובדים ייהנו מהמענק הזה, אך נודע כי החברה מתכננת אירוע נזילות בעוד כשנה.
לידי ה"וול סטריט ג'ורנל" הגיע מכתב אותו שלח מאסק לעובדי החברה ובו נכתב בין היתר כי "אני רואה דרך ברורה, אך קשה להגיע לשווי של יותר מ-250 מיליארד דולר - כלומר, המניה שהוענקה כעת תכפיל את שוויה פי 10", טען. עוד הוסיף מאסק במכתבו לעובדים כי "אפשר לחשוב על החברה כעל סטארט-אפ הפוך, השינויים נחוצים כדי להבטיח שטוויטר לא תפשוט רגל".
לפי המייל, המענקים החדשים יחולקו על פני ארבע שנים ויתווספו על כל הון קודם של טוויטר שהומר למזומן בעת הרכישה באוקטובר 2022. טוויטר הוציאה כמעט 630 מיליון דולר על תגמול מבוסס מניות בשנת 2021, שזו למעשה הייתה גם השנה האחרונה בה החברה דיווחה על תוצאות פיננסיות לפני שהפכה לפרטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה