דיגיטל וטק

הישג מרשים: סייברוואן מצטרפת לוועדת הרגולוציה של האיחוד האירופי

חברת סייברוואן מצטרפת לוועדת הרגולציה של האיחוד האירופי בנושא הסח דעת נהג. סייברוואן תתרום מהמומחיות שלה על מנת לעצב את עתיד הטכנולוגיה ברכב. "זה כבוד גדול שנבחרנו לקחת חלק פעיל בוועדה כה חשובה  ולקבל את ההזדמנות לתרום מהניסיון והמומחיות שלנו"
מערכת ice | 
אלקטרה אפיקים (צילום איציק בירן)
חברת סייברוואן הודיעה היום (שני) כי הצטרפה לוועדת הרגולציה  של האיחוד האירופי בנושא הסח דעת נהג.  וועדה זו אחראית על קביעת תקנות האיחוד האירופי עבור יצרני רכב עבור טכנולוגיות בתוך הרכב המסייעות לזהות הסחת דעת ולשפר את הבטיחות בדרכים.
החברים בוועדת הרגולציה של האיחוד האירופי להסח דעת הנהג הם ארגונים כמו התאחדות יצרני הרכב האירופית, איגוד הספקים לרכב, המועצה האירופית לבטיחות בתעבורה ודומיהם. סייברוואן הפכה למשקיפה ומשתתפת קבועה בוועדה, יחד עם יצרניות רכב מובילות  הכוללות את  וולוו מכוניות וסטלנטיס, תאגיד המאחד את פיאט, פיג'ו, סיטרואן, ג'יפ ו- 12 מותגים נוספים.
לסייברוואן תהיה הזדמנות לתרום מהמומחיות שלה והתובנות שצברה כדי לעזור לעצב את העתיד של הטכנולוגיה ברכב, להפחית את הסחת הדעת של הנהגים ולהגן טוב יותר על משתמשי הדרך. סייברוואן תשתתף בדיונים, תספק משוב ותעזור לעצב רגולציות לקידום הרגלי נהיגה בטוחים יותר וטכנולוגיות להפחתת תאונות על הכביש.
בישראל כיום לא קיימת רגולציה שכזו אך בחברת סייברוואן, שנמצאת בקשר רציף עם משרד התחבורה וגורמי הרגולציה בארץ, מעריכים כי לאחר שתעבור רגולציה באירופה היא תאומץ גם בישראל.
אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne. "זה כבוד גדול שנבחרנו לקחת חלק פעיל בוועדה כה חשובה  ולקבל את ההזדמנות לתרום מהניסיון והמומחיות שלנו. אחד הגורמים העיקריים לתאונות כיום הוא הסחת דעת הנהג עקב שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, ושליטה בכך היא צעד מכריע לשיפור הבטיחות בדרכים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה