דיגיטל וטק

בנק יוליוס בר חושף: זה התחום שבו כדאי לכם להשקיע

"אנו שומרים על הראייה הקונסטרוקטיבית ארוכת הטווח שלנו על מחשוב ענן ובינה מלאכותית, ואנו ממליצים לנצל את התנודתיות בשוק ואת הירידות הגדולות במחירי המניות כדי לנקוט עמדות בנושא זה", כך כתב לוקה מנוזי, אנליסט מחקר הדור הבא ביוליוס בר
מערכת ice | 
השקעות (צילום pixbay)
לוקה מנוזי, אנליסט מחקר הדור הבא בבנק ניהול העושר, יוליוס בר, פרסם את הסקירה הכלכלית שלו, על רקע שחרור הגרסה החדשה של ChatGPT:
"OpenAI שחררה את GPT4, מודל השפה הגדול האחרון שלה שיפעיל את ChatGPT ויביא תכונות נוספות תוך ניסיון לפתור כמה מהבעיות של קודמו, GPT3.5. השדרוג החשוב ביותר הוא ש- GPT4 היא מערכת בינה מלאכותית (AI) רב-מודאלית, מה שאומר שהיא יכולה לקבל תמונות וטקסט כקלט, בעוד שהיא פולטת טקסט כפלט. יכולת זיהוי תמונה זו כוללת יישומים פוטנציאליים רבים. לדוגמה, אתם יכולים לצלם תמונה של המקרר שלכם ולבקש מ-GPT4 להמליץ על מתכון המבוסס על המרכיבים המצולמים.
יתר על כן, אתה יכול לבקש GPT4 להסתכל על מם ולהסביר את הסיבה מדוע זה מצחיק. בנוסף ליכולות זיהוי התמונה, GPT4 מתוחכם כיום יותר בהנמקה ומציג ביצועים ברמה אנושית במבחנים מקצועיים ואקדמיים שונים. ואכן, הוא עבר את הציון המדומה בבחינת עורכי הדין בקרב האחוזון ה-90 (ה-10% הטובים ביותר) מהנבחנים, בעוד קודמו קיבל ציון בקרב ה-10% התחתונים. לבסוף, GPT4 בטוח ומדויק יותר, מכיוון שהמודל נמוך ב-82% מ-GPT3.5 להגיב לבקשות לתוכן ש-OpenAI אינו מאפשר וסיכוי נמוך ב-60% להמציא דברים.
למרות יכולותיו, GPT4 עדיין נוטה לשגיאות וסיכונים דומים לקודמיו. הוא אינו אמין לחלוטין, יש לו גבולות בהנמקה ובהטיות בתפוקותיו, והוא יכול ליצור מידע שגוי ועצות מזיקות. הוא גם אינו בקיא באירועים שלאחר ספטמבר 2021 ואינו לומד מניסיונו. ה-GPT4 החדש הוכשר בגישה דומה לזו של GPT3.5, אך לא פורסמו פרטים על ההיבטים הטכניים. GPT4 כבר שולב ביישומים מסוימים, כמו פונקציית הצ'אט החדשה של בינג של מיקרוסופט, כמו גם אפליקציית לימוד השפות Duolinguo.
בנוסף, OpenAI משחררת את יכולת GPT4 באמצעות ChatGPT ותציע אותה למפתחים לבניית יישומים ושרתים. באופן כללי, שחרורו של GPT4 מחזק את השקפתנו כי נכנסנו לעידן חדש של בינה מלאכותית שבו קצב החדשנות וההשקה של מוצרים מבוססי בינה מלאכותית יעלו בהשוואה לעבר. בהקשר זה, גוגל הכריזה לאחרונה על תכונות AI חדשות שיגיעו למוצריה (כמו ג'ימייל), בעוד שלמיקרוסופט יש אירוע מתוכנן להיום שבו הם יתנו פרטים נוספים על שילוב הבינה המלאכותית במוצרים שלהם. מסיבה זו, אנו שומרים על הראייה הקונסטרוקטיבית ארוכת הטווח שלנו על מחשוב ענן ובינה מלאכותית, ואנו ממליצים לנצל את התנודתיות בשוק ואת הירידות הגדולות במחירי המניות כדי לנקוט עמדות בנושא זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה