דיגיטל וטק

טיילור מלכוב שולחת עקיצה לאקסים: "גברים משחקים משחקים"

טיילור מלכוב, שנפרדה לאחרונה מלירן דנינו, השתתפה באירוע של "באמבל", שעסק בשאלה "מה נשים רוצות", ושלחה עקיצה מרומזת לאקסים שלה: "אנחנו משחקות משחקים בגלל שגברים משחקים. אם הוא לא ענה לי שלוש שעות, למה שאני אענה לו ישר?"
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
הדוגמנית והשחקנית טיילור מלכוב, מנחת הטלויזיה שלמור שטרוזמן, בלוגרית האוכל דניאל עמית, המשפיענית ליאל אלי והעיתונאית דנה ספקטור, השתתפו בין היתר במפגש ראשון בישראל של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית "באמבל".
באירוע הוצג מחקר גדול שערכה האפליקציה ובדק ״מה נשים רוצות?". לצורך האירוע, ערכה ד"ר לירז מרגלית מחקר ענק של 500 נשים שניסה לענות על השאלה "מה נשים רוצות?" וגם המשתתפות באירוע הביעו עניין רב במחקר ושיתפו מהניסיון האישי והנשי שלהן, כאשר על פי TMI, היו לא מעט ויכוחים סוערים בעקבות הדיונים בנושא.
טיילור מלכוב שלחה מסר עוקצני לאקסים שלה כשדיברה על אחד השקפים במצגת שמדבר על מי יותר משחק משחקים, גברים או נשים? "אנחנו משחקות משחקים בגלל שגברים משחקים. אם הוא לא ענה לי שלוש שעות, למה שאני אענה לו ישר?", תהתה הכוכבת הצעירה.
כזכור, לאחרונה חשפה מלכוב את הסיבות לפרידה שלה ושל לירן דנינו: "? לא הייתה איזושהי סיבה מהותית, או איזה טררם גדול. העניין העיקרי היה שהיינו אמורים לעבור לדירה משותפת. בדיוק סיימנו חוזה בדירה שגרנו בה במשך שנתיים, וזה פשוט הציף כל מיני דברים שגרמו לנו להגיע לאיזושהי צומת דרכים - שבסופה החלטנו פשוט להיפרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה