דיגיטל וטק

סמסונג גלקסי S23 הגיע לישראל: המחירון המלא נחשף

אחרי שסמסונג פרסמה את סדרת הסמארטפונים החדשה של הגלקסי S23, חברת פלאפון החלה במכירה המוקדמת באתר האינטרנט שלה, כשבהמשך הוא גם יגיע לחנויות. אז מה תקבלו בתמורה לרכישה דרך פלאפון ומה המחירים של המכשירים השונים?
מערכת ice | 
סדרת גלקסי S23 (צילום יח"צ סמסונג)
סמסונג השיקה אתמול (רביעי) את הסמסונג גלקסי החדש שלה. מי שפרסמה את המחירון המלא שלה בישראל על סדרת הסמארטפונים החדשה של סמסונג היא חברת הסלולר פלאפון.
פלאפון הודיעה כי כבר החלה במכירה מוקדמת של מכשירי סמסונג S23 באתר האינטרנט שלה ובהמשך תקיים גם מכירה בנקודות המכירה והסניפים ברחבי הארץ. הרוכשים במכירה המוקדמת דרך האתר יקבלו אוזניות גלאקסי באדס 2, כיסוי מקורי למכשיר, משטח טעינה אלחוטי וכן הטבה בלעדית לרוכשים דרך פלאפון - 5 שנות אחריות על המכשיר.
בנוסף לכך, ייהנו הרוכשים במכירה המוקדמת ממשלוח חינם עד הבית, אפשרות לפריסה נוחה של 36 תשלומים וטרייד אין עד 3,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן בזמן ההשקה. בפלאפון מעריכים כי המכשיר הפופולרי ביותר יהיה Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, וצבע המכשיר הנמכר ביות צפוי להיות שחור.

המחירון של פלאפון
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מסר: "אנחנו רואים לאחרונה שיש ביקוש למכשירים עם נפח אחסון גדול יותר, וגם הפעם אנחנו צופים לראות ביקוש למכשירי ה-512GB ו-T1. אנחנו מציעים ללקוחות לבצע טרייד אין, להחליף מכשיר חדש בישן ולחסוך מאות עד אלפי שקלים".
סדרת מכשירי ה-S23 תומכת בטכנולוגיית 5G והמכשירים החדשים הם בעלי מעבד עוצמתי, מצלמה מקצועית משופרת, שמגיעה במכשיר האולטרא ל-200MP, נפח זיכרון על 1 TB וS pen מובנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה