דיגיטל וטק

מחדל ענק באפליקציית max: פרטים אישיים של לקוחות נחשפו

מחדל ענק התרחש באפליקציה של חברת כרטיסי האשראי max, כאשר בעקבות תקלה חמורה פרטיים אישיים של משתמשים נחשפו ללקוחות אחרים, שיכולים היו לצפות ללא כל בעיה בשמות מלאים, מספרי חשבונות וכרטיסים, חיובים ויתרות במסגרת האשראי
מערכת ice | 
הוצאות בכרטיסי אשראי (צילום MAX, unsplash)
מחדל ענק התרחש הערב (שלישי) באפליקציה של חברת כרטיסי האשראי Max, כאשר בעקבות תקלה חמורה פרטיים אישיים של משתמשים נחשפו ללקוחות אחרים, שיכולים היו לצפות ללא כל בעיה בשמות מלאים, מספרי חשבונות וכרטיסים, חיובים ויתרות במסגרת האשראי.
אלכס שטיינברג, מנהל מוצרים בחברת אבטחת המידע ESET, סיפר ב-YNET: "מדובר בתקלה שעלולה לגרום לנזק לפרטיותם של אנשים ולמידע הפיננסי שלהם. ראוי כי חברות יעשו הכל כדי להגן על המידע של לקוחותיהם ואנו מקווים שמידע רגיש לא עבר לידיים הלא נכונות. באופן כללי אם משתמשים רואים בשירות מסוים מידע שלא שייך להם חשוב שידווחו לחברה האחראית, ככל שחברה מודעת מהר יותר לליקוי, היא יכולה לטפל בו בהקדם".
אחד המשתמשים שנחשפו לפרטים של לקוחות אחרים באפליקציה של max סיפר כי בכל פעם שפתח את האפליקציה נחשף למידע של אדם אחר. מחברת Max נמסר בתגובה: "לצערנו מדובר בבאג טכני שקשור לעדכון גרסה של האפליקציה. הבאג הופיע אצל לקוחות בודדים לזמן קצר בלבד ותוקן באופן מיידי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה