דיגיטל וטק

אמזון בהסכם ענק: כך התשלום האלקטרוני שלכם ישודרג

השותפות בין אמזון ל-Stripe מאיצה מסחר אלקטרוני ומייעלת תשלומים אלקטרוניים, הצדדים חתמו על הסכם גלובלי מורחב, המעמיק את השותפות ארוכת השנים בין שתי החברות. Stripe תרחיב את השימוש שלה ב-AWS, ספקית הענן של החברה, בכדי לתמוך בצמיחת החברה ובמתן שירותי למיליוני חברות אינטרנט
מערכת ice | 
משלוחים מאמזון (צילום unsplash)
אמזון ו-Stripe חתמו על הסכם גלובלי מורחב שבמסגרתו אמזון תרחיב משמעותית את השימוש שלה בפלטפורמת תשלומי הליבה של Stripe ו- Amazon Web Services (AWS)תספק תשתית מחשוב מתקדמת שתעזור ל-Stripe לשרת מיליוני עסקים ברחבי העולם. ההודעה על הרחבת השותפות היום מסמנת פרק חדש במערכת היחסים המתמשכת בין שתי החברות, וזאת למרות ש-Stripe ואמזון עבדו ביחד במשך יותר מעשור.
אמזון החלה להשתמש בשירותיה של  Stripe ב-2017 בכדי להאיץ את ההתרחבות העסקית שלה באסיה ובאירופה, ולתמוך במיליוני רכישות של Prime Day, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי ברחבי העולם. בהתאם להסכם החדש, Stripe תהפוך לשותפת תשלומים אסטרטגית של אמזון בארה"ב, אירופה וקנדה, ותעבד חלק משמעותי מהתשלומים המתקבלים באמזון, בין היתר בפלטפורמות Prime, Audible, Kindle, Amazon Pay, Buy With Prime ועוד.

"Stripe היא שותפה אמינה אשר סייעה לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו בכל פעם," מסר מקס ברדון, סמנכ"ל תשלומים באמזון. "מעל לכל, אנו מעריכים את האמינות של Stripe. גם בימים עמוסים כמו פריים דיי, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, Stripe סיפקה את זמן התגובה המוביל בתעשייה. אנו מעריכים את המחויבות המתמשכת של Stripe לשים את המשתמשים במקום הראשון".
Stripe הסתמכה במשך תקופה ארוכה על AWS בכדי לספק את תשתית המחשוב עליה בנויה Stripe. השותפות אפשרה ל-Stripe להגדיל את הפרודוקטיביות של מפתחים ולהאיץ את פיתוח המוצר, גם כאשר Stripe החלה לתמוך במיליוני עסקים באינטרנט ברחבי העולם. לפי ההסכם שנחתם היום, Stripe תמשיך להרחיב את השימוש ב-AWS ולשנות את המסחר הגלובלי על ידי ניצול היצע השירותים המתרחב במהירות של AWS, כולל Graviton ליעילות וביצועים בעיבוד נתונים, ו-Nitro Enclaves לשיפור אבטחת המידע.
"לא יכולנו לרוץ בלי AWS וגם לא היינו רוצים", אמר דיוויד סינגלטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Stripe. "AWS היא הבחירה הראשונה של הלקוחות שלנו. הפלטפורמה מעניקה ל-Stripe מינוף עצום בפיתוח, אותו אנו פורסים לאחר מכן לשירות המשתמשים שלנו. כשאנחנו מסתכלים על העשור שלפנינו, ברור שהדרך הטובה ביותר עבור Stripe ועבור המשתמשים שלנו היא שיתוף פעולה הדוק יותר עם אמזון".
"Stripe הפקידה בידי AWS את פעילויות הליבה שלה במשך יותר מעשור – ואנו לוקחים את האחריות הזו ברצינות," אמר אדם סלפיסקי, מנכ"ל Amazon Web Services. "באמצעות הרחבת השותפות בינינו, אנו גאים לתמוך בצמיחה המתמשכת של Stripe ברחבי העולם בשנים הבאות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה