דיגיטל וטק

הסוף של העובדים במקדונלדס? הסניף האוטומטי הראשון בעולם נחשף

מקדונלד'ס חושפת את המיקום של הסניף האוטומטי הראשון שלה, על רקע הסערה ברשתות החברתיות שם חוששים שהרשת תקצץ "מיליוני" עובדים. צפו איך זה עובד
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
יותר לא תצטרכו לבקש או להתווכח עם הקופאים? ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס פתחה את המסעדה האוטומטית הראשונה שלה, עם מכונות שמטפלות בכל שלב בתהליך ההזמנה, ההכנה והמסירה של המזון ללקוח.
"כשאתה נכנס לתוך הקונספט של מסעדת המבחן, אתה תבחין שהיא קטנה בהרבה ממסעדת מקדונלדס מסורתית בארה"ב", אמרה מקדונלד'ס בהצהרה. "למה? המאפיינים - בפנים ובחוץ - מיועדים ללקוחות שמתכננים לסעוד בבית או בדרכים".

המיקום של הסניף המהפכני הוא פורט וורת', בטקסס, שמשתמש בטכנולוגיה כדי למזער את האינטראקציה האנושית בעת הזמנה ואיסוף מזון. המסעדה כוללת מסלול "Order Ahead Lane" שבו לקוחות יכולים לקבל הזמנות באמצעות מסוע, כך דיווח ניוזוויק.
היוזמה היא חלק מתוכנית "האצת הקשתות" של מקדונלדס, הפועלת לצמיחה ולחדש את חווית הלקוח, אך לא כולם מרוצים מהכיוון שבחרה רשת המסעדות. "בתוך המסעדה, יש חדר איסוף משלוחים לשליחים כדי לקבל הזמנות במהירות ובנוחות", הסבירה מקדונלד'ס בהודעתה. "יש גם קיוסקים שבהם הלקוחות יכולים לבצע את ההזמנות שלהם, ומדף איסוף להזמנות, מחוץ למסעדה ישנן מספר מקומות חניה המיועדים לאיסוף הזמנות בשוליים, וכן מקומות חניה ייעודיים לנהגי משלוחים".
במקדונלד'ס הדגישו שצוות המסעדה יישאר לעזור בהכנת ההזמנות, והסרת משימות כמו טיפול ברישום ואספקת מזון לנתיבים הקדמיים או המעבר יסייעו לשפר את יכולת הצוות להרכיב הזמנות. "הטכנולוגיה במסעדה זו לא רק מאפשרת לנו לשרת את הלקוחות שלנו בדרכים חדשות וחדשניות, היא נותנת לצוות המסעדה שלנו את היכולת להתרכז יותר במהירות ובדיוק ההזמנה, מה שהופך את החוויה למהנה יותר עבור כולם", מסביר קית' ואנצק. הזכיין המפעיל את מסעדת המבחן.
התגובות במדיה החברתית הדגימו שאנשים לא הסכימו באופן גורף אם מדובר בשינוי חיובי או שלילי: חלק מהאנשים חגגו את החידוש כצעד לעבר הזמנות מהירות ומדויקות יותר, אך אחרים נקטו בעמדה צינית יותר וחזו שזה יוביל לאובדן של "מיליוני מקומות עבודה", בין היתר תואר המצב: "בכנות, אם הם יעברו את זה אני פשוט אחרים את מקדונלד'ס. האוכל שלהם באמצע במקרה הטוב בכל מקרה", אמר אחד המשתמשים.
מקדונלדס לא הגיבה לבקשת FOX Business לתגובה עד מועד הפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה