דיגיטל וטק

נועה קירל נגד יהונתן מרגי: מי ניצח?

הזוג לשעבר נפגשים פעם נוספת, והפעם בסיכום השנה של טיקטוק. את מי משניהם משתמשי הרשת החברתית בישראל אוהבים יותר?
יאיר מור |  1
מרגי ונעה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
כמעט חצי שנה לפני שהיא נוסעת לייצג אותנו באירוויזיון שייערך בליברפול, נועה קירל כבר מנצחת וזוכה בתואר האמנית הישראלית המצליחה ביותר בטיקטוק, כך חשפה היום הרשת החברתית באירוע שערכה לסיכום שנת 2022 בישראל. נציין כי הניצחון של קירל לא נספר לפי כמות עוקבים, אלא לפי שקלול של נתונים רבים, שלצד כמות העוקבים כולל גם את מספר הסרטונים שמכילים את השירים שלה, מספר הצפיות שצברו, הלייקים והתגובות ועוד.
במקום השני נמצא אבי אבורומי; במקום השלישי אנה זק; במקום הרביעי אגם בוחבוט; במקום החמישי, חמישה מקומות מתחת לאקסית, יהונתן מרגי; במקום השישי נונו; במקום השביעי סטפן לגר; במקום השמיני מאיה דדון, בת טיפוחיה של עדן בן זקן, שאינה נמצאת בעשירייה; במקום התשיעי הייפ קרו; ובמקום העשירי אלי חולי.
מעניין לציין כי בטיקטוק העשירייה המובילה מחולקת שווה בשווה בין נשים לגברים, בעוד באפליקציות אחרות הממוקדות במוזיקה – יוטיוב וספוטיפיי – נאלצו בשנים האחרונות להוסיף קטגוריה נפרדת לזמרות, מאחר שברשימות הרגילות היתה שליטה גברית בולטת מאוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין שזה לא מעניין
    מישהו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתי לראות שוב איך אתם מעצבים את התודעה של הנוער. יוצרים תחרויות אגו שסתם מטמטמות את הנוער. מישהו מכותבי הכתבה הזו מסוגל לדקלם בעל פה מילים של שיר אחד מכל המוזכרים כאן?
    סגור