דיגיטל וטק

מאסק החזיר את טראמפ לטוויטר: "העם אמר את דברו"

לאחר שטוויטר חסמה לפני כשנתיים את דונלד טראמפ משימוש באפליקציה, הבעלים החדש של הרשת, אילון מאסק, פרסם סקר בו 51.8% מהגולשים החליטו שטראמפ צריך לחזור: "העם אמר את דברו". נשיא ארצות הברית לשעבר פחות אהב את הרעיון
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
לפני כשנתיים, טוויטר החליטה לחסום את נשיא ארצות הברית לשעבר, דונאלד טראמפ משימוש באפליקציה. אמש (שבת| אחרי היעדרות ממושכת, הבעלים החדש של הרשת החברתית, אילון מאסק, החליט להחזיר את טראמפ לטוויטר והסיר ממנו את החסימה.
כזכור, חשבונו של טראמפ הושעה לאלתר בעקבות ההסתערות על הקפיטול ב-6 בינואר 2021. מאסק החליט כעת לפרסם סקר בו הוא  שאל את עשרות מיליוני עוקביו אם להחזיר את טראמפ לפלטפורמה. בעוד ש-48.2% מהמשתתפים השיבו בשלילה, 51.8% מבין כ-15 מיליון המשיבים תמכו במהלך - והחשבון הפופולרי חזר.
לאחר מכן, מאסק עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו בעקבות התוצאות: "העם אמר את דברו. טראמפ יוחזר. קול העם הוא קולו של אלוהים". עם זאת, טראמפ פחות התלהב מהמהלך: "אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר הנשיא לשעבר בוועידת ההנהגה השנתית של הקואליציה היהודית הרפובליקנית.
עוד הוסיף טראמפ כי יישאר עם הפלטפורמה החדשה שלו Truth Social, שלדבריו טובה יותר מטוויטר ומצליחה "באופן פנומנלי". כעת טראמפ, שבעבר חשבונו היה הפופולרי ביותר עם למעלה מ-90 מיליון עוקבים, צפוי לחזור לצייץ לאחר שהכריז כי יתמודד לנשיאות בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה