דיגיטל וטק

מהפכה בסופרמרקטים? זה היוגורט שתאכלו בעתיד

לראשונה בעולם, חברת הפודטק הישראלית Wilk תציג את היוגורט ההיברידי הראשון המבוסס שומן חלב מתורבת הזהה לשומן חלב מן הפרה. בכך הופכת  WILK  לחברה הראשונה בעולם שיש לה את היכולות להמשיך ולפתח מוצרי חלב מתורבתים שאינם מהפרה
מערכת Ice |  2
תומר אייזן (צילום דני בכר)
חברת  הפודטק Wilk הודיעה היום (ראשון) על הצגת היוגורט ההיברידי הראשון בעולם המכיל שומן מתורבת המופק ישירות מתאי הפרה בהתבסס על הודעת החברה מתאריך 24 לאוקטובר 2022, בה עדכנה החברה כי כחלק מתהליך פיתוח לעבר הצגת היוגורט המתורבת הראשון לציבור, היוגורט האמור נשלח לבדיקה של מעבדה חיצונית מוסמכת אשר בדקה ואישרה כי היוגורט המתורבת שפותח על ידי החברה עבר את הבדיקות הכימיות והביולוגית הנדרשות.
חברת Wilk השקיעה משאבים רבים לצורך הצגת היוגורט המתורבת לציבור גאה לדווח כי תציג היום לראשונה מוצר יוגורט היברידי מתורבת מבוסס שומן חלב מתורבת הזהה לשומן חלב מן הפרה לטעימה לאנשי התקשורת והמדיה בישראל.

לדברי תומר אייזן מנכ"ל Wilk: "מדובר ביום חג לחברת Wilk , לתעשיית הפודטק הישראלית ולמדינת ישראל. אני גאה ושמח להציג לטעימות את היוגורט שהוא פרי מחקר ופיתוח של החברה ויוכל להעניק תחושה והבנה של יכולות עתידיות של החברה. מדובר בפריצת דרך משמעותית בפיתוח החברה, שכן זהו היוגורט הראשון מסוגו בעולם המכיל רכיב מהותי שפותח והופק דרך תאי האפיתל ומהווה נדבך מהותי במוצרי חלב".
עוד הוסיף: "תהליך זה מקרב את החברה עוד שלב ליעדיה שהם פיתוח וייצור מוצרי חלב אמיתיים ללא תלות בפרה, תוך כדי שמירה על הסביבה. הצגת מוצר הקונספט הינה תצוגת תכלית של WILK לייצור רכיבי חלב פונקציונליים היכולים להשתלב במגוון מוצרים בתעשייה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחברה כזו הייתי מאוד שמח להשתלב (ל"ת)
    דייב 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ה- apple של הפודטק (ל"ת)
    יוס 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור