דיגיטל וטק

אלו הסטארטאפים הישראלים שהוצגו בפסגת האקלים בשארם א-שייח'

באירוע לקחו חלק גורמים בין-לאומיים בהם קרנות הון סיכון המתמחות בתחום האקלים, יזמים ותאגידים רב-לאומיים, וחברות בעלות פעילות סינרגטית לטכנולוגיות הישראליות, שהגיעו לשמוע על הטכנולוגיות החדשניות הישראליות, לצד ישראלים
מערכת ice | 
פסגת האקלים
הבוקר (ג') הוצגו בביתן הישראלי בפסגת האקלים בשארם א-שייח' באירוע מיוחד שארגנו רשות החדשנות, המשרד להגנת הסביבה ופלאנטק, טכנולוגיות של 10 חברות סטארט-אפ ישראליות בולטות בתחום החדשנות האקלימית, אשר מציעות פתרונות בתחומים מגוונים על מנת להפחית פליטות גזי חממה ולקדם פתרונות להסתגלות והיערכות לשינויי אקלים. באירוע לקחו חלק גורמים בין-לאומיים בהם קרנות הון סיכון המתמחות בתחום האקלים, יזמים ותאגידים רב-לאומיים, וחברות בעלות פעילות סינרגטית לטכנולוגיות הישראליות, שהגיעו לשמוע על הטכנולוגיות החדשניות הישראליות, לצד ישראלים. החברות נבחרו להצגה בביתן הישראלי בוועידת האקלים, שנושא החדשנות עומד במרכזו, תוך מתן דגש לתרומתה הטכנולוגית של ישראל לפתרונות בנושא משבר האקלים.
הטכנולוגיות שהוצגו הבוקר בביתן: 1) חברת H2Pro, אשר פיתחה טכנולוגיית ייצור שמאפשרת אימוץ רחב של דלק מימן בר-קיימה. 2) חברת GenCell, אשר מייצרת, מוכרת ומשרתת פתרונות כוח מבוססי תאי דלק. תהליך יצירת המימן של החברה על פי דרישה מאמוניה מיותרת מאפשר לפתרונות תאי הדלק שלה לספק כוח ראשוני לטלקום מחוץ לרשת ולרשת ירודה, כמו גם לחשמול כפרי. 3) חברת UBQ Materials, אשר פיתחה טכנולוגיית המרה שהופכת פסולת ביתית לחומר תרמו פלסטי ירוק, במטרה שיחליף פלסטיק מבוסס שמן בייצור של אלפי מוצרים יומיומיים. 4) חברת Wiliot, המייצגת תגים הניתנים להדפסה בגודל בול ומיועדים לניטור אחר מוצרים משלב הייצור ועד שליחתם לבית הלקוח.
5) חברת HomeBiogas, המפתחת מערכות ביו-גז קלות לשימוש, שמאפשרות לאנשים ועסקים להפוך את הפסולת האורגנית שלהם לאנרגיה נקייה מתוצרת עצמית, באתר. 6) חברת Groundwork BioAg, חברת ביו-חקלאות עולמית, הממנפת את הכוח הטבעי של פטריות מיקוריזה כדי לשפר את הפריון, הקיימות והרווחיות של חקלאות מסחרית ולהרחיב את שיטות החקלאות התחדשות. 7) חברת Aleph Farms, המייצרת סטייקים אמיתיים מתאי פרה מבודדים. 8) חברת Remilk, המפתחת מוצרי חלב אמיתיים ללא מעורבות של בעלי חיים. 9) חברת Beewise, מציעה כוורות אוטונומיות הפועלות תוך התערבות אנושית מינימלית על ידי שימוש ברובוטיקה מדויקת המונעת על ידי בינה מלאכותית. הפתרון של החברה עושה אוטומציה של כל פעילות הדבורים במטרה להגדיל את היבול, להפחית את אובדן המושבות ולבטל את השימוש בחומרי הדברה כימיים. 10) חברת Tomorrow.io, המספקת תובנות מזג אוויר מעשיות ברחבי העולם. המשימה שלהם היא לצייד את האנושות במודיעין מזג האוויר המדויק והמקיף ביותר הנדרש כדי להסתגל ולשגשג בעידן של משבר אקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה