דיגיטל וטק

אילון מאסק החל בפיטורים המוניים בטוויטר: "הכרחי למרבה הצער"

הפיטורים המדוברים של טוויטר תחת הבוס החדש אילון מאסק הפכו לרשמיים, כאשר עובדי הצוות קיבלו אימייל המתריע על המהלכים הצפויים: "אנו מכירים בכך שהדבר ישפיע על מספר אנשים שתרמו תרומות חשובות לטוויטר, אך פעולה זו נחוצה למרבה הצער כדי להבטיח את הצלחת החברה קדימה"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
הפיטורים המדוברים של טוויטר תחת הבוס החדש אילון מאסק הפכו לרשמיים אתמול (חמישי), כאשר עובדי הצוות קיבלו אימייל המתריע על המהלכים הצפויים להגיע שעשויים להיות כואבים מאוד עבור חלקם.
האימייל הפנימי, שהגיע לידי הוושינגטון פוסט, הזהיר את העובדים בענקית המדיה החברתית שחלק מהם כאמור יסיימו את עבודתם כבר היום, עם השתלטותו של מאסק על החברה. על פי מספר פרסומים לאחרונה, לא פחות מ-3,700 עובדים, שמהווים כמחצית מכוח האדם של טוויטר, עשויים לקבל מכתב פיטורים.
"במאמץ להציב את טוויטר בדרך בריאה, נעבור את התהליך הקשה של צמצום כוח האדם העולמי שלנו ביום שישי", נכתב באימייל. "אנו מכירים בכך שהדבר ישפיע על מספר אנשים שתרמו תרומות חשובות לטוויטר, אך פעולה זו נחוצה למרבה הצער כדי להבטיח את הצלחת החברה קדימה".
חלק מהעובדים כבר החלו להיפרד עוד לפני שידעו שפיטרו אותם. כל עובדי החברה יקבלו הודעת מייל כל שהיא המבשרת על הסטטוס החדש שלהם, לטוב ולרע. אנשי צוות פנימיים אותם בחר מאסק יחליטו על הפיטורים ומי מהעובדים ימשיך ומי מהם יעזוב. עוד נכתב כי בימים הקרובים משרדי טוויטר יהיו סגורים באופן זמני.
מייל מגיע ימים ספורים לאחר שמאסק הורה לעובדיו החדשים "לעבוד 24/7" כדי לשפץ את תהליך האימות של טוויטר, אותו הוא גם מתכנן לחשוף עד יום שישי. משתמשים מאומתים יצטרכו לשלם 8 דולר לחודש כדי לשמור על הווי הכחול שלהם תחת תוכנית המנוי שלו "טוויטר כחול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה