דיגיטל וטק

המשחק "קול אוף דיוטי" ניצח את טום קרוז

סדרת המשחקים הפופולארית רשמה השקה מוצלחת מאוד בימים האחרונים, ושברה את כל שיאי המכירות של עצמה – ואפילו את אלו של הסרט החדש של טום קרוז

יאיר מור | 
גיימינג (צילום Istock)
ענקית המשחקים אקטיוויז'ן בליזארד הודיעה אתמול (שלישי) כי הצליחה לשבור את השיא של עצמה להשקה המוצלחת ביותר של משחק וידאו בהיסטוריה, עם השקת "Call of Duty: Modern Warfare II" בימים האחרונים.
לדברי החברה, בסיום שלושת הימים הראשונים להשקת המשחק החדש בסדרה הפופולארית, הוא הכניס 800 מיליון דולר ממכירת עותקים למחשבים וקונסולות. זאת לאחר שנפתח להזמנה וניסוי כשבוע מראש במסגרת מה שמכונה "גישה מוקדמת" (early access). מדובר בשיא של כל הזמנים לסדרה הפופולארית, שהושקה ב-2003, ולתחום המשחקים בכלל.
אך מעניין במיוחד הפרט הבא: אם מקבילים את שלושת ימי השקת המשחק החדש לסוף שבוע ראשון להשקת סרט, אזי "קול אוף דיוטי: מודרן וורפר II" הכניס בטווח הזמן הזה יותר מכל סרט שיצא לאקרנים בשנה האחרונה – ואף יותר משני הסרטים המוצלחים ביותר של השנה, "אהבה בשחקים: מאווריק" ו"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף", יחד.
החברה לא ציינה את מספר העותקים שנמכרו, אך כן אמרה שמדובר בשיא חדש. השיא הקודם שייך ל-"Modern Warfare 3", שהושק ב-2011 ומכר תוך חמישה ימים כ-10.8 מיליון עותקים במחיר כולל של כ-650 מיליון דולר. ייתכן שהשיא החדש יחזיק הרבה פחות זמן – שכן כבר עוד שבועיים יושק הכותר המצופה הבא בסדרה, "Call of Duty: Warzone 2.0".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה