דיגיטל וטק

מאסק החליט: טוויטר תעלה לכם כסף

עוד לא עבר שבוע מאז רכש האיש העשיר בעולם את הרשת החברתית, וכבר מדווחים העובדים על שינוי קיצוני שהוא דרש מהם לבצע תוך שבוע – או שיפוטרו: גביית כסף ממיליוני משתמשים שנהנים היום מהרשת החברתית בחינם

יאיר מור |  1
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
לאחר סוף שבוע ארוך (מאוד), נראה שהצעד הדרמטי הראשון של אילון מאסק כבעלי הרשת החברתית טוויטר עומד לטפל בשתי התלונות המרכזיות שלו לגביה: חוסר היכולת לדעת כמה משתמשים אמתיים יש לה והכישלון שלה להרוויח כסף.
אמש (ראשון) דיווח העיתונאי האמריקאי קייסי ניוטון בניוזלטר שלו, Platformer, כי בכירים בטוויטר עבדו כל סוף השבוע – שאמור היה להיות חופשה ארוכה, בשל הגשר בין שבת-ראשון לליל כל הקדושים שחל הערב – במטרה לגבש תוכנית לשינוי קיצוני במנוי Twitter Blue, שהושק לפני כשנה ומציע למשתמשים יכולות נוספות בתשלום.
מאוחר יותר חשף אתר The Verge, על פי מקורות פנימיים ומיילים שהודלפו לידיו, כי הדיונים הקדחתניים נובעים מכך שמאסק הודיע כי הוא מקציב לחטיבה האחראית על Blue שבוע אחד – עד ה-7 בנובמבר, כלומר יום שני הבא – להשיק מחדש את Blue, במחיר של 20 דולר (כ-70 שקל) לחודש. מדובר במחיר גבוה פי ארבעה מהמחיר הנוכחי, 5 דולר (כ-18 שקל) לחודש. אם התכונה לא תוצג עד יום העבודה הראשון בשבוע השני של נובמבר, כך לפי ההדלפה, יפטר מאסק את כל הצוות האחראי.
אך הקפצת המחיר אינה השינוי היחיד: המקורות מסרו כי מאסק דרש שכל משתמש שרוצה ליהנות מה-V הכחול המאמת את זהותו יצטרך לשלם את 20 הדולרים החודשיים. מי שלא משלם – לא יוכל להופיע כמאומת, ומשתמשים שכבר יש להם V כחול אך לא משלמים יקבלו 90 יום לשלם או לאבד את אות האימות.
"כל תהליך האימות עובר כעת חידוש", צייץ אתמול מאסק עצמו, אך לא פירט דבר מעבר לכך.
החברה סירבה להגיב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם תראו שאחריו פייסבוק תיק תוק ואינסטגרם
    יופי 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם ידרשו תשלום על וי כחול אילון מאסק יודע מה הוא עושה
    סגור