דיגיטל וטק

לא יחזור יותר למשרד: מיקרוסופט הורגת את אופיס

ענקית התוכנה הודיעה על סוף דרכה של חבילת התוכנות המשרדיות שלה, הכוללת את מעבד התמלילים וורד, תוכנת גיליונות העבודה אקסל ותוכנת המצגות פאואר-פוינט
יאיר מור |  1
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
דווקא בתקופה שבה רוב השוק חוזר לעבודה סדירה (פחות או יותר) מהמשרד, במיקרוסופט החליטו שזה בדיוק הזמן להרוג את חבילת התוכנות המשרדיות שלהם, אופיס.
לפי הודעה של החברה, שירות Office 365 - הגלגול המודרני של תוכנות אופיס, שכולל את כל התוכנות המוכרות בתשלום חודשי - ישנה את שמו בחודשים הקרובים ל-Microsoft 365. המותג אופיס יסיים את חייו לאחר 32 שנה בדיוק (אופיס הושק במקור בנובמבר 1990), במסגרת מהלך שהחל המנכ"ל, סאטיה נאדלה, כבר באפריל 2020, עם שינוי שם המנוי לשירות.
החברה הדגישה כי התוכנות שמרכיבות את החבילה - Word, Excel, PowerPoint, Outlook ו-Access - תישארנה באותה מתכונת ובאותם שמות, אך יהפכו לחלק משירותי הענן החדשים של החברה, שכאמור נקראים פשוט בשמה לצד מספר ימי השנה.
כבר בחודש הבא - כאמור, יום הולדתה ה-32 של החבילה - תשונה כתובת אתר האינטרנט של החבילה, ובינואר ישונו שמותיהן וסמליליהן של כל האפליקציות המהוות חלק מהשירות
עם זאת, לפחות לטווח הקרוב משאירה החברה שריד ל"אופיס", בדמות אפשרות לרכישה חד-פעמית של התוכנות שמרכיבות את החבילה. אופיס 2021 תהיה הגרסה האחרונה של החבילה שתימכר כך, עם רישיון חד-פעמי שאינו מוגבל בזמן אך גם אינו מזכה את הרוכש בעדכונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כותרת מיותרת לכתבה סתמית
    ליאור 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסך הכול משנים את השם של המוצר. לא הורגים אותו.
    סגור