דיגיטל וטק

אילון מאסק מושפל: הרובוט החדש של טסלה הוא בדיחה ברשת

לאחר ההשקה החגיגית בשל האב טיפוס של הרובוט של טסלה, "אופטימוס", הרשת מגיבה לביצועים והגולשים לא בדיוק מתרשמים
מערכת ice |  3
רובוט (צילום freepik)
"הדרואיד המפורסם של אילון מאסק הוא טיפש - לפחות בהשוואה לרובוטים החדישים מבוסטון דיינמיקס", זו הייתה התגובה בטוויטר ובשאר הרשתות חברתיות, לאחר שמאסק חשף את האב טיפוס של הרובוט של טסלה - "אופטימוס". הבוט האנושי בשליטה עצמית התנודד על הבמה בהליכה עצורה והרבה פחות זריזה מהרובוטים שומטי הלסת מבוסטון דינמיקס, שרצו, קפצו, התהפכו לאחור ורקדו כמו דמויות מ"מטריקס".
אופטימוס יצא לאט, נופף ובחן את ידו המוזרה בעלת חמש האצבעות ואז נסוג אחורה וקפא במקום. "סבתא שלי זזה מהר יותר", "בוסטון דיינמיקס כנראה מתפוצצים מצחוק" – אלה היו רק חלק מהתגובות ברשת. הרובוטים של בוסטון דיינמיקס, במיוחד דגם האטלס שלה, מתקדמים מאוד ויכולים לעשות יותר ממה שהיצירה של טסלה יכולה בשלב זה. סרטוני הווידאו של החברה, שמציגים את הרובוטים מבצעים ריקודים מורכבים והיפוכים לאחור, הופכים לעתים קרובות לוויראליים.
מאסק לא נרתע ואמר שזו הייתה הפעם הראשונה שאופטימוס יצא להליכה ללא תמיכה והמטרה הבסיסית הייתה שהוא "לא ייפול על הפנים". טסלה עובדת על הרובוטים רק כמה חודשים, בהשוואה לעשרות שנים של בוסטון דיינמיקס. מאסק ציין גם שאופטימוס יכולה לבצע משימות מסובכות ותהיה זמינה לציבור תוך שלוש עד חמש שנים, תמורת תג מחיר של כ-20,000 דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הצג מחיר ששם לא נשמע הגיוני
    אאא 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נחמד שהוא שואף לשם אבל לא מציאותי אם רוצים מוצר איכותי. הרובוטים של BD עולים במינימום 50 אלף דולר ומגיעים למאות אלפי דולרים ומיועדים לשימוש בתעשיות
    סגור
  • 2.
    לגלגחגחדן
    ודוגידי 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הבן אדם הכי עשיר בעולם אין לגם זכות לקרוא לו מושפל
    סגור
  • 1.
    It’s not about current abilities
    Lack of vision 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    What really matters is the strategy, the scale, the brain, and Tesla’s position and existing technologies to make that happen
    סגור