דיגיטל וטק

אפליקציית המקלדת הפופולרית לאייפון נסגרת

משתמשים שהתלוננו על כך שאפליקציית המקלדת החכמה הפופולארית ביותר לאייפון לא עודכנה כבר יותר משנה הובילו להודאה של החברה המפעילה אותה, לפיה היא החליטה להפסיק לתמוך בה ולהסיר אותה מהחנות של אפל
יאיר מור | 
מקלדת באייפון (צילום 15070958 / Pixabay)
מיקרוסופט הודיעה אתמול (רביעי) רשמית על כוונתה להפסיק את התמיכה באפליקציית SwiftKey לאייפון, שהיא אפליקציית המקלדת הפופולארית ביותר למכשירים ניידים.
ההודעה נמסרה לאתר ZDNet לאחר שהכתבת הוותיקה והמקורבת לחברה, מרי ג'ו פולי, פנתה לחברה בשאלה מה קורה עם האפליקציה. זאת לאחר שהבחינה במספר שרשורים בפורומים, בהם מתלוננים משתמשי האפליקציה במכשירי אייפון של אפל על כך שהיא לא עודכנה זה למעלה משנה, בעוד שהאפליקציה המקבילה למכשירי אנדרואיד של גוגל עודכנה פעם אחר פעם וקיבלה תכונות חדשות שלא הגיעו למשתמשי סדרת המכשירים הפופולארית בעולם.
כריס וולף, מנהל המוצר של המקלדת, כתב לפולי כי "החל מ-5 באוקטובר (יום כיפור, רביעי הבא), התמיכה באפליקציית SwiftKey ל-iOS תסתיים, והיא תוסר מחנות האפליקציות של אפל. מיקרוסופט תמשיך לתמוך ב-SwiftKey לאנדרואיד, כמו גם בטכנולוגיה שבבסיסה, שעליה פועלת מקלדת המגע של Windows. ללקוחות שאצלם SwiftKey מותקנת על אייפון, היא תמשיך לפעול עד שיסירו אותה ידנית או יחליפו מכשיר". זמן קצר לאחר ההודעה לעיתונות הוסרו עמודי התמיכה של האפליקציה מהאתר שלה, והועלתה אליו הודעה מקבילה.
משתמשים מעריכים כי הסיבה לנטישת האפליקציה לאייפון היא המגבלות החדשות שהטילה אפל בשנה שעברה על מפתחי אפליקציות בכל הקשור לפרטיות המשתמשים. לראיה, העדכון האחרון לאפליקציה היה באוגוסט, ימים בודדים לפני כניסת המגבלות החדשות לתוקף. עם זאת, החברה עצמה סירבה לדבר על הסיבה להחלטה.
SwiftKey היא אחת המקלדות הוותיקות והפופולאריות ביותר למכשירים חכמים. היא הושקה ב-2008, ובתחילת 2016 רכשה אותה מיקרוסופט תמורת סכום מוערך של כ-250 מיליון דולר. המטרה היתה להשתמש במידע הרב שצברה החברה הבריטית כדי לשפר את מקלדת המגע למערכת ההפעלה Windows – אך במקביל להמשיך להפעיל את המקלדת למכשירים אחרים כדי לצבור מידע נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה