דיגיטל וטק

כדור שלג: חברת קריפטו נוספת הודיעה על פשיטת רגל

חברת הקריפטו הקנדית וויאג'ר דיגיטל הודיעה על פשיטת רגל, זאת לאחר שהחברה לא הצליחה לפדות את החובות הכבדים שהיא נמצאת בהם
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
חברת הקריפטו הקנדית וויאג'ר דיגיטל הגישה אמש בקשה לפשיטת רגל, והפכה לחברת הקריפטו השנייה שעושה זאת בימים האחרונים. למעשה חברות הקריפטו התמודדו לאחרונה עם בעיות כושר פירעון, כאשר כמה מהן עצרו את הלקוחות מלמשוך את הכספים שלהם. לפי דיווחים ספר ההלוואות של וויאג'ר היווה כמעט מחצית מסך נכסיה, וכמעט 60% מספר ההלוואות הזה היה מורכב מהלוואות לחברת קריפטו אחרה שפשטה רגל גם היא.
בהצהרה שפורסמה באינטרנט אמר מנכ"ל וויאג'ר, סטיבן ארליך, כי ארגון מחדש של החברה "היא הדרך הטובה ביותר להגן" על נכסי החברה. בעקבות הצהרה זו, פרסם ארליך בטוויטר כי "לקוחות עם קריפטו בחשבונותיהם יקבלו בתמורה שילוב של הקריפטו בחשבונותיהם, הכנסות מהשחזור 3AC, מניות רגילות בחברה שאורגנה מחדש, וכן אסימוני וויאג'ר".
 
וויאג'ר המשיכה לספוג הפסדים כבדים, לצורך העניין לגוגל בלבד חייבת החברה קרוב למיליון דולר. למרות זאת, מניית וויאג'ר, נסחרה ב-27 סנט בסגירת השוק ביום שלישי, מה שהעניק לחברה שווי שוק של 65 מיליון דולר קנדי ​​(בסביבות 50 מיליון דולר). יש לציין כי זהו סכום קטן יותר מסכום ההלוואה העומד על כ- 75 מיליון דולר שהונפקה על ידי Alameda Research, לפי הגשת פשיטת הרגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה