דיגיטל וטק

מנכ"ל חברת המשחקים מאותת למיקרוסופט ומטא: "תעשייה של טריליונים"

מנכ"ל חברת המשחקים אפיק גיימס, טים סוויני אותת למעצמות טכנולוגיה אחרות כמו מטא ומיקרוסופט בתחום המטא-וורס. לפי הדיווחים, היעד שהוא מכוון אליו זה מיליארד משתמשים והחברה הראשונה שתגיע ליעד תגלגל טריליוני דולרים
מערכת ice |  1
פורטנייט (צילום יוטיוב)
מנכ"ל Epic Games, טים סוויני, רואה את עצמו במירוץ עם חברות כמו מטא (פייסבוק לשעבר) ומיקרוסופט. היעד אליו הוא מכוון מיליארד משתמשי מטאוורס. "מי שיביא מיליארד משתמשים ראשון יהיה המוביל לכאורה בקביעת הסטנדרטים", אמר סוויני.
המנכ"ל רואה במטא-וורס "חלק פוטנציאלי של טריליוני דולרים מהכלכלה העולמית", שכמו האינטרנט לא יהיה בבעלות אף חברה אחת. Epic היא אחת מכמה חברות שבונות באופן פעיל סביבות וירטואליות. "פורטנייט", בנוסף להיותו משחק שהפך ללהיט, הפך למרחב חברתי ואירועים וירטואלי המארח קונצרטים. נייקי משתפת פעולה עם Roblox כדי ליצור מרחב משחק וירטואלי בשם Nikeland. האזור המקוון מלא בבתי משפט, זירות ואולמות תצוגה של מוצרים.
 
כזכור, מטא-וורס לפי פייסבוק, הוא מרחב אוואטרי בו כל אדם יוכל להיכנס אליו עם משקפי המציאות המדומה, להזמין חברים, להיפגש איתם בבית, לשחק ביחד, לצפות בסרטונים ביחד ועוד. לפי הטכנולוגיה החדשנית כך פייסבוק מיתגה את עצמה מחדש ושינתה את שמה.
החברות הטכנולוגיות מאמינות ביצירת מרחב וירטואלי: חברת נייקי הגישה בעבר בקשה לסימן מסחרי עבור נעליים וביגוד דיגיטליים הנושאים את הלוגו והסיסמה שלה. מיקרוסופט מתמקדת בתחילה בסביבות מקום עבודה עבור המטא-וורס שלה ואמרה שהיא מתכננת לעבור למשחקים. מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, אמר שהוא רואה בדעתו לבנות מטא-וורס באמצעות שירות הסטרימינג דיסני+ כפלטפורמה.
סוויני קרא גם לאפל וגוגל על ​​כך שהכריחו משתמשים ומפתחים להיכנס לסביבות תוכנה מוצקות. הוא עובד על פיתוח "חנות יחידה שעובדת עם כל הפלטפורמות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה לי שזה יהיה מאכזב (ל"ת)
    תמוס עמם 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור