דיגיטל וטק

איכילוב ומייקרוסופט משיקים בוט לבדיקת סימפטומים לקורונה

בוט המבוסס בינה מלאכותית, יבצע בדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה על מנת להקל את העומס על המוקדים והצוותים הרפואיים. המידע במערכת נשען על תכני ארגון הבריאות האמריקאי ועבר התאמה לישראל
עינת שחק |  1
בוט לאבחון ראשוני של קורונה (צילום ויקיפדיה, pixabay, מתוך עמוד הפייסבוק של איכילוב - המרכז הרפואי ת״א)
בית החולים איכילוב משיק את בוט הבריאות של מיקרוסופט לבדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה. המערכת, מבוססת בינה מלאכותית וענן, נותנת מענה לשאלות בנושא קורונה ויכולה להעריך באמצעות שיחת צ'אט קצרה את מצב הפונה, לפי תיאור סימפטומים וגורמי סיכון ולהציע את הפעולות הבאות בהתאם, לרבות  המשך מעקב אחר התפתחות הסימפטומים, פנייה למד"א, פנייה לקופת חולים או הגעה למיון. 
הבוט, העומד לרשות הציבור הרחב באתר איכילוב, יסייע למתן מענה ראשוני ומיידי וכן יתרום להקלת העומס על מערכת הבריאות כשיפנה למטפלים זמן נוסף לטיפול בחולים. מדובר בכלי תומך החלטה והתוכן בו מבוסס על תכנים של ארגון הבריאות האמריקאי, ה-CDC, עם התאמות לשוק הישראלי.
בית החולים איכילוב הוא הראשון בישראל לאמץ את הבוט והיה חלק מרכזי בהתאמתו לשוק המקומי. בכך הוא מצטרף לבתי חולים במערכות הבריאות של ארה"ב, פינלנד, אירלנד ודנמרק. יחד עם מיקרוסופט ישראל, בית החולים הטמיע את הבוט במאמץ טכנולוגי זריז תוך יומיים מרגע ההכרזה העולמית. 
מיקרוסופט פיתחה מערכת אוטומטית לבדיקה מהירה של סימפטומים לקורונה והציעה אותה ללא עלות לארגוני בריאות בכל העולם. הבוט זמין כעת בעברית, ונמצא החל מהימים האחרונים בשימוש של CDC בארצות הברית ושל בתי חולים מובילים בעולם. ארגוני הבריאות יכולים להעמיד את הבוט לשימוש המטופלים שלהם כדי לבדוק סימפטומים לקורונה ללא תשלום, במקום שהמטופלים יגיעו לבתי חולים או יציפו בטלפונים את המוקדים רפואיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביל גיטס מייצר חיסונים ולא כדי לשמור על החיים (ל"ת)
    דילול אכלוסיה 04/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור