דיגיטל וטק

מיקרוסופט מסתבכת: האם היא הסתירה פרצת האבטחה מהמשתמשים?

בשבועות האחרונים, מיקרוסופט רשמה שורה של פדיחות בתחום הסייבר ואבטחת המידע של משתמשיה. כעת, בעקבות החשיפה של פרצת האבטחה החמורה שהתגלתה במערכות החברה עולה השאלה למה לקח לה כל כך הרבה זמן לגלות אותו ולהוציא לו עדכון תוכנה
מערכת ice | 
Windows 11 (צילום shutterstock)
במהלך התקופה האחרונה, ענקית הטק מיקרוסופט, רשמה שורה של פדיחות שגרמו לה למבוכה רבה ולנזק בקרב מיליוני לקוחותיה ברחבי העולם. על מנת לשקם את מעמדה ולשמור על האמון בקרב המשתמשים, החברה הודיעה לעובדיה על כך שמעתה, יינתן דגש משמעותי על פעולות שיעשו למען שיפור האבטחה שמוצרי החברה.
השבוע, לצד שורת עדכוני התוכנה שהחברה שחררה, התגלה גם עדכון שבא לטפל בפרצת אבטחה חמורה במערכת ההפעלה שלה ווינדוס (Windows) ובאנטי וירוס Microsoft Defender. 
על פי המידע לראשונה ב-Neowin, עדכון התוכנה הנוכחי בא לתת מענה לפרצת אבטחה שהתגלה לאחרונה בתוכנה אשר מפשר לגורמים זדוניים לנצל הגדרות ישנות על מנת לפרוץ למחשבים של קורבנות תמימים ולגנוב מהם מידע. 
כעת, עם מבול העדכונים שהחברה שחררה במהלך החודש האחרון, עולה השאלה מדוע היא בחרה להסתיר את זה העדכון המהותי הזה במקום להפיץ כמה שניתן את החשיבות לבצע אותו. 
החברה התייחסה לעדכון החדש במסגרת פוסט שפרסמה באתר שלה בו כתבה כי: "העדכון הנוכחי משפר את זיהוי האיומים עם התמקדות בסוסים טרויאניים ותוכנות זדוניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה