דיגיטל וטק

חברת Fiverr מציגה: "מפתח לעתיד עולם העבודה"

החברה הודיעה על שורת מוצרים חדשים לשנת 2024, הכוללים חידושים משמעותיים בעבודה עם פרילינסרים וסוכנויות. בין היתר, לקוחות Fiverr Pro מוזמנים לשכור "שותפים עסקיים" - נבחרת של מנהלי פרויקטים מנוסים שינהלו עבורם פרויקטים ארגוניים מורכבים מתחילתם ועד סופם. המייסד מיכה קאופמן: "שילוב בין כשרון אנושי לטכנולוגיה מתקדמת"
מערכת ice |  1
מיכה קאופמן מייסד Fiverr (צילום Fiverr יחצ, ויקיפדיה/ דוד שי)
חברת Fiverr משיקה היום (שלישי) את מוצריה החדשים לקיץ 2024, ומציגה חידושים משמעותיים: דרכי עבודה חדשות עם פרילנסרים וסוכנויות, לצד שילוב של בינה מלאכותית.
המוצרים החדשים של Fiverr מאפשרים לעסקים: למצוא טאלנטים מיומנים במקצוע - עם קטלוג מקצועי חדש: עסקים יוכלו מעתה לחפש פרילנסרים לפי מקצוע ומיומנות, ולא רק לפי השירות שהם מציעים. פרילנסרים יוכלו להציג את  הכישורים שלהם, תיק העבודות, לקוחות עבר ותחומי ההתמחות שלהם באופן שיאפשר ללקוחות מגוונים יותר למצוא אותם ולשכור את שירותיהם למגוון רחב של פרויקטים.

(צילום: באדיבות Fiverr)
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr: "עולם העבודה עובר שינויים משמעותיים על רקע ההתפתחויות הטכנולוגיות. ארגונים עוברים להתמקד במיומנויות ובהכשרות, ומגייסים לתפקידים חדשים בצורות העסקה שונות - כל זה דורש פתרונות חדשים. בהשקת הקיץ שלנו הרחבנו את מנעד האפשרויות עבור עסקים שרוצים לשלב פרילנסרים או לגייס טאלנטים מיומנים. אנחנו מציגים לעסקים דרך חדשה להעסקה גמישה של עובדים על בסיס שעתי והזמנו את הפרילנסרים להציג לעולם את הכישורים המקצועיים שלהם".
"בפייבר אנחנו מאמינים שהשילוב בין כשרון אנושי לטכנולוגיה מתקדמת הוא המפתח לעתיד עולם העבודה, לכן אנו מעמיקים את יכולות הבינה המלאכותית בפלטפורמה שלנו באמצעות Fiverr Neo, וכן מקפידים להעניק לפרילנסרים שלנו, ותיקים ומתחילים כאחד, את כל הכלים והתמיכה שהם צריכים".
להעסיק פרילנסרים בצורה גמישה, בתעריפים שעתיים: הגדרת תעריף עבודה שעתי תאפשר לראשונה לפרילנסרים של Fiverr Pro לקחת חלק בפרויקטים גדולים, מורכבים ומתמשכים. העסקים יוכלו לבחור בדרך המועדפת עליהם לעבוד עם הפרילנסרים, שעתית או פרויקטאלית. היכולת החדשה והגמישה הזו תועיל לפרויקטים מתארכים, ולייעוציים חוזרים.
 
לקבל שירות ברמה גבוהה משותפים עסקיים: לקוחות Fiverr Pro מוזמנים לשכור "שותפים עסקיים" - נבחרת של מנהלי פרויקטים מנוסים שינהלו עבורם פרויקטים ארגוניים מורכבים מתחילתם ועד סופם. השותפים העסקיים ירכיבו עבורם צוות של טאלנטים פרילנסרים ברמה הגבוהה ביותר ויובילו אותם לתוצאות איכותיות, במהירות ובתוך מסגרת התקציב. לקוחות Fiverr Pro יקבלו החזר כספי במקרה של אי-שביעות רצון מהשירותים שקיבלו בפלטפורמה. זאת כדי לאפשר לעסקים להיות בטוחים בבחירתם במקצועני Fiverr ללא חשש.
תוכנית תגמול ללקוחות נאמנים: תוכנית התגמול ללקוחות Fiverr Pro כוללת שלוש רמות של הטבות: כסף, זהב ופלטינום. ההטבות כוללות החזר של 5% בקרדיט להזמנת שירותי פרילנסרים ב-Fiverr (על בסיס על חישוב הוצאות שנתי), נציג שירות עסקי, שירות ניהול פרוייקט (ראשון) בחינם, וקרדיטים נוספים על הפקדות גדולות.
 

תוכנית הזנקה לטאלנטים חדשים:  מיליוני אנשים בעולם מצטרפים ל-Fiverr כדי לעשות כסף אונליין. תכנית ההזנקה החדשה שלנו תסייע להם להצליח מהרגע הראשון. התכנית כוללת הכשרה, כלים לניתוח ביקושים בשוק, מיטוב פרוייקטים בזמן אמת בעזרת בינה מלאכותית ואת האפשרות לייבא נסיון עבודה קודם ולקוחות בולטים לפרופיל.
מיכה קאופמן מייסד ומנכ"ל Fiverr: "במסגרת החתירה שלנו לחדשנות השקנו בשנה שעברה את Fiverr Neo, מוצר בינה מלאכותית המספק לנו תובנות חשובות לגבי האופן שבו אנשים מעוניינים להשתמש ביכולות האלה בפלטפורמה שלנו. הנתונים שלנו הראו בבירור שתיאורי פרויקטים שבינה מלאכותית מיטבה, סייעו לעסקים להגדיר ולמצוא את מה שהם צריכים, והשלימו הזמנות בקצב של פי שלושה מהרגיל. היום אנחנו מודיעים על הטמעת Neo באופן עמוק יותר בחווית המשתמש". 
Fiverr Neo, כלי הבינה המלאכותית של Fiverr זמין עתה בכל רחבי הפלטפורמה. Neo לומד את ההעדפות של הלקוחות, מבקש לתאר את התוצאה המבוקשת ומספק את הדרך המלאה להשיג אותה, על ידי חיבור עם הפרילנסרים המתאימים ביותר למטרות. Neo מסייע לבעלי עסקים להבין את צרכי הפרוייקט, ונעזר בלוחות הזמנים והקבצים כדי ליצור עבורם בריפים מקיפים הנשלחים אל הפרילנסרים והסוכנויות ב-Fiverr Pro. שילוב של Neo בפיצ'ר הביקורות בפלטפורמה משפר משמעותית את איכותן ורמת הפירוט שלהן, דבר שמסייע לעסקים ולפרילנסרים לצמוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם פניה לשוק הישראלי ולא במחירי פקיסטאן
    שלומי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלה בלה בלהההנההה!!!
    סגור