דיגיטל וטק

500 מיליון משלוחים בשנה: אמזון מרחיבה את משלוחי הרחפנים שלה

ענקית הקמעונאות אמזון קיבלה אישור מרשות התעופה הפדרלית להרחיב את שירותי Prime Air לטווחים ארוכים יותר. עם הטכנולוגיה החדשה BVLOS, הרחפנים יוכלו לפעול מחוץ לטווח הראייה של המפעיל. אמזון מצפה לספק עד 500 מיליון חבילות בשנה בעשור הקרוב
רפאל בן זקרי | 
משלוחי הרחפנים של אמזון (צילום shutterstock)
ענקית הקמעונאות אמזון הודיעה כי קיבלה אישור מרשות התעופה הפדרלית (FAA) בארצות הברית להרחיב את שירותי משלוחי הרחפנים שלה לטווחים ארוכים יותר. כעת תוכל החברה להרחיב את שירות Prime Air, שמשתמש ברחפנים לשילוח חבילות, ללקוחות נוספים.
רשות התעופה הפדרלית דרשה שהרחפנים של אמזון יהיו תמיד בטווח הראייה של המפעיל, כדי למנוע תקלות ומקרי חירום. כדי לענות על הצורך הזה, אמזון פיתחה טכנולוגיה בשם BVLOS המאפשרת לרחפנים לפעול גם כשהם מחוץ לטווח הראייה הישיר של המפעיל, תוך זיהוי מכשולים בזמן אמת.
לאחר שהציגה את הטכנולוגיה לפקחי ה-FAA והוכיחה שהרחפנים שלה יכולים לנווט בבטחה הרחק ממטוסים, מסוקים וכדורים פורחים, קיבלה החברה את האישור המיוחל, לאחר ש-Wing של אלפאבית קיבלה פטור דומה בדצמבר האחרון.
לפי הודעת החברה, היא מתכוונת כעת 500 מיליון חבילות מדי שנה, עד סוף העשור הנוכחי, כאשר האישור החדש יאפשר לה "לשרת יותר לקוחות באמצעות רחפנים ולהרחיב ולהגדיל את פעילות משלוחי הרחפנים".
אמזון היא לא החברה היחידה שמפעילה משלוחים באמצעות רחפנים, שכן וולמארט וחברות נוספות מפעילות שירותי משלוחי רחפנים בשיתוף עם Wing. יהיה מעניין לראות מתי שירות משלוחים דומה יעשה את דרכו מחוץ לארצות הברית, ואולי אפילו לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה