דיגיטל וטק

אנבידיה משקיעה 200 מיליון דולר בהקמת מפעל חדש: זו המדינה שבחרה

אנבידיה ממשיכה בתנופה: לאחר שהחברה הכריזה על השקעה של מאות מיליוני דולרים באינדונזיה, כעת החברה יוצאת בשת"פ נוסף במסגרתו תשקיע ביחד עם חברת FPT הוייאטנמית 200 מיליון דולר בהקמת מפעל למוצרי בינה מלאכותית בויאטנם
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ענקית השבבים האמריקאית אנבידיה, הכריזה אתמול (שלישי) על שיתוף פעולה עם חברת המחשוב הוייאטנמית FPT, במסגרתו ישקיעו השתיים כ-200 מיליון דולר בהקמת מפעל לבניית מוצרי בינה מלאכותית בווייטנאם.
בהצהרה המשותפת שמסרו השתיים, הן הצהירו על הקמת מפעלי בינה מלאכותית למחקר ופיתוח בינה מלאכותית באזור, הרחבת יכולות הבינה המלאכותית והענן במדינה ואף טיפוח כוח עבודה מוכן לעתיד בטכנולוגיה.
 
לפי פרטים עולה שהמפעל שיבנה יכלול את הטכנולוגיות העדכניות ביותר של אנבידיה  המהלך מהווה צעד משמעותי בחזון של FPT להפך את וייטנאם לשחקן משמעותי בשוק הבינה המלאכותית ואף בהאצת האימוץ של יישומי בינה מלאכותית באסיה.
קית' סטרייר, סגן נשיא אנבידיה, אמר כי על ידי האצת חדשנות בתחום הבריאות, החקלאות, האקלים, הייצור ועוד, לטכנולוגית בינה מלאכותית ישנה הפוטנציאל לשפר את החיים ולחזק את הכלכלות של כל מדינה.
 
יו"ר FPT, אמר במעמד החתימה כי: "FPT,פועלת להשגת חזונה להפוך את וייטנאם לבינה מלאכותית. כמו כן, אנו שואפים לשפר את יכולת המחקר והפיתוח שלנו ולהקים פלטפורמה מקיפה למוצרים ושירותים חדישים מבוססי בינה מלאכותית וטכנולוגיית ענן, אשר מכתבת עם  הסטנדרט העולמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה