דיגיטל וטק

חברת אנבידיה ממשיכה להתפתח: זה שיתוף הפעולה החדשני

חברת NVIDIA סייעה ל-Hewlett Packard Enterprise בפיתוח פתרונות לתחום תשתיות ה-IT עבור יישומי AI. החידושים יחולו על שלל תחומים שונים
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
Hewlett Packard Enterprise הכריזה בכנס NVIDIA GTC על חידושים במערך הפתרונות של החברה לתחום תשתיות ה-IT עבור יישומי AI. החידושים, אשר תוכננו בשיתוף פעולה עם חברת NVIDIA, נועדו לקדם שימוש ביישומי GenerativeAI (בינה מלאכותית יוצרת), LLM (מודלים של שפה גדולה), למידה עמוקה (DL) ולמידת מכונה (ML).
 
החידושים של HPE כוללים: פתרון קצה לקצה לפיתוח אפליקציות מבוססות GenAI ו-LLM, פתרון לביצוע הסקה (Inference) על יישומי למידת מכונה (ML), למידה עמוקה (DL) לרבות GenAI, ארכיטקטורת פתרון מוכחת ליישום Retrieval Augmented Generation (RAG).
"GenAI יכול להפוך נתונים לתובנות מכל התקן מחובר ברשת ועל פני כל ענן בעולם", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA. "שיתוף הפעולה המתפתח שלנו עם HPE יספק פתרונות משותפים והיברידים עם HPE GreenLake. דבר זה יאפשר ללקוחות ארגוניים לספק פרודוקטיביות חסרת תקדים, אשר תמנף את הנתונים הפרטיים שלהם כדי לפרוס יכולות AI חדשות שישנו את העסקים והתעשיות שלהם".
אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE אמר: "שתי החברות חולקות היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה חדשני ואנחנו נמשיך לספק פתרונות תוכנה וחומרה מבוססות AI בעיצוב משותף, המסייעים ללקוחותינו להאיץ את הפיתוח והפריסה של GenAI משלב הקונספט ועד לייצור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה